Skip to main content
Goedemiddag, op mijn Simyo zie ik niet meer hoeveel ik heb verbruikt. Zie hieronder en op mijn wp 8.1 app krijg ik alleen nog het tegoed te zien wat ik nog aan internetbundel heb, maar niet hoeveel mijn telefoonbundel is. Is dat een soring Ik heb het al geprobeerd door de app opnieuw te installeren.





Groeten   Dirk   Hieronder de tekst van mijn simyo





Welkom dirk, dit is het overzicht voor je Simyo Sim only: 



OverzichtVerbruikFacturenSms versturenMijn gegevensMijn instellingen & simkaartMijn Simyo shop

deze maand heb ik nog:



Hoe wordt tegoed berekend in de eerste maand?

€ 10,-

korting verdienen op je volgende factuur?



open een Simyo shop

Verbruik minuten/sms bijgewerkt t/m: 19-02-2015 13:24:35

Internetverbruik bijgewerkt t/m: 20-02-2015 10:44:36
Dirk, ik raad je aan om je telefoonnummer weg te halen i.v.m. de privacy.

Jouw gegevens zijn bekend bij Simyo.

N.B. Je kunt je bericht slechts kort na plaatsing wijzigen.





Een moderator zal je vraag beantwoorden.
Dirk, ik raad je aan om je telefoonnummer weg te halen i.v.m. de privacy.

Jouw gegevens zijn bekend bij Simyo.

N.B. Je kunt je bericht slechts kort na plaatsing wijzigen.





Een moderator zal je vraag beantwoorden.





dank je wel. Meteen gedaan.
Ik zie de balken van de huidige maand en wat ik nog heb. Vergeleken met de Android app. (iPhone) weet ik niet, is die op WP wat beperkter.
Hoi dirk heinrichs, welkom op het Simyo forum!



Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Mijn Simyo & Mijn Simyo app. Andere forumgebruikers met dezelfde vraag kunnen je topic zo sneller vinden.



Super om te zien dat koorelle en Raytje al hebben gereageerd.

Het weghalen van je 06-nummer is zeer verstandig. Ik kan je 06-nummer zien bij je gebruikersnaam, doordat je bent ingelogd op Mijn Simyo ;)



Ik begrijp dat je op de Mijn Simyo app niet meer ziet hoeveel belminuten je over hebt voor deze maand. Je hebt gisteren telefonisch een medewerkster gesproken. Deze heeft dit voor je doorgestuurd naar onze technische afdeling.



Sorry voor het ongemak. Onze technische afdeling gaat het voor je goed zetten. Ook worden de kosten die hierdoor zijn ontstaan voor je vergoed.



Heb je hierover nog vragen?



@koorelle & Raytje; bedankt voor jullie reactie 😃

Reageer