.

Beantwoord

Mijn Simyo app werkt niet melding "Sorry, er ging even iets mis...", wat kan ik doen?

  • 2 September 2014
  • 23 reacties
  • 1018 Bekeken

My Simyo App werkt niet bij Samsung Galaxy III, maar ook niet bij I-Phone 4S en I-Pad
De melding is: "Sorry, er ging even iets mis..."  Probeer het scherm opnieuw te laden"
Is er een storing?
icon

Beste antwoord door Scotsman 2 September 2014, 10:59

Bekijk originele reactie

23 reacties

Badge
Bij mij werkt de app al een week niet meer. Steeds de melding " sorry er ging iets mis". Waardeloos dus gewoon inliggen op de website.....ik werk trouwens met een Ipad 1!
je bent niet de enigste bij ons doen de mijn simyo apps het ook niet op de telefoons heb twee simkaarten
Reputatie 7
Badge +9
Op mijn iPhone was dit de oplossing: app verwijderen en weer opnieuw installeren.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Wat Scotsman zegt klopt. Ook even uit/inloggen werkt in veel van de gevallen. De technische dienst is nog bezig om te achterhalen wat het probleem precies (heeft) veroorzaakt, want het is voor veel klanten erg vervelend 😞. Ik heb er even een eigen topic aan gewijd zodat andere bezoekers de juiste informatie sneller vinden.

Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Badge
Prepaid werkt niet en geeft gemeld probleem. Sim only niet als
het goed is.
Prepaid werkt niet en geeft gemeld probleem. Sim only niet als
het goed is.


Heb je een Windows phone? Dat verwacht ik vanwege je opmerking.
Zie bijlage, tekst onder pijl.
Duidelijk?

Badge
klopt inderdaad, heb Windows phone. vind de Simyo app echter wel in de Store. wanneer komt de Windows app beschikbaar?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi leike,

De Simyo app is enkel voor Sim Only beschikbaar voor Windows Phone. Prepaid gebruikers kunnen geen gebruik maken dat de Simyo app voor Windows.
Je kunt natuurlijk wel op de website van MIjn Simyo inloggen met je browser.
Helpt dat je een beetje, leike?


Friesian, dank je voor het meedenken!
Badge
dat was ook mijn conclusie. beetje vreemd, dat de app alleen functioneel is voor sim- only gebruikers. ik vraag me af wat de reden daarachter is. beide type gebruikers maken per slot van rekening gebruik van saldo.
Reputatie 7
Badge +10
Dat je hier graag wat uitleg over wilt kan ik begrijpen Leike! Er is onderzoek geweest naar de hoeveelheid prepaid klanten die een Windows telefoon gebruiken. Hierna is er een vergelijking gemaakt met de tijd en moeite die het gekost heeft om de de Simyo App in de Windows Store te krijgen. Buiten de kosten om, zijn er niet veel klanten met een Windows Phone bij Simyo en gebruiken meer klanten een Sim Only. Deze combinatie zorgt er voor dat er geen Simyo Prepaid App voor Windows is gekomen.

Sorry dat ik je geen ander antwoord kan geven Leike. Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust.

Groetjes,
Angela
Badge
Windows 8 phones zijn natuurlijk nog niet zo lang op de markt, dus zoveel gebruikers kunnen er nog niet zijn natuurlijk. Buiten het feit,, dat ik me afvraag hoe Simyo weet, dat er niet veel prepaid klanten zijn, die een Windows phone hebben.
Mij lijkt, dat juist prepaid klanten graag op de hoogte zouden willen zijn van de hoogte van hun nog resterende saldo. Dus bij deze mijn oproep om deze service ook voor prepaid klanten, die in de windows store hun apps down loaden, op te pakken en beschikbaar te stellen.
de app voor android prepaid gebruikers is er blijkbaar wel, dus het ontwikkel traject is achter de rug. kan dus niet veel moeite (lees tijd en geld) kosten om de app ook voor Windows gebruikers beschikbaar te stellen.
Leike,

Ik heb zelf ook Windows Phone. En verdiep mij behoorlijk in de materie rondom het gebruik enzo. Zoals je misschien weet komt er, naast die voor pc's / laptops, ook een Windows 10 voor de mobieltjes die nu Windows Phone 8.1 (Denim) hebben. Als deze versie er is dan schijnt het ook mogelijk te zijn om iOS en Android Apps te kunnen draaien. Het fijne weet ik er (nog) niet van maar mocht dit echt werken dan kunnen wij WIndows Phone gebruikers dus een volwaardige App gebruiken, ook jij als prepaid klant. Mits je wel een Windows Phone 8.1 toestel hebt.
Reputatie 7
Badge +10
Windows 8 phones zijn natuurlijk nog niet zo lang op de markt, dus zoveel gebruikers kunnen er nog niet zijn natuurlijk. Buiten het feit,, dat ik me afvraag hoe Simyo weet, dat er niet veel prepaid klanten zijn, die een Windows phone hebben.
Mij lijkt, dat juist prepaid klanten graag op de hoogte zouden willen zijn van de hoogte van hun nog resterende saldo. Dus bij deze mijn oproep om deze service ook voor prepaid klanten, die in de windows store hun apps down loaden, op te pakken en beschikbaar te stellen.
de app voor android prepaid gebruikers is er blijkbaar wel, dus het ontwikkel traject is achter de rug. kan dus niet veel moeite (lees tijd en geld) kosten om de app ook voor Windows gebruikers beschikbaar te stellen.


Je feedback is altijd welkom Leike! Dit zorgt ervoor dat wij onze producten kunnen verbeteren waar mogelijk. Zoals eerder aangegeven, ziet het er niet naar uit dat er een Simyo Prepaid App beschikbaar wordt gemaakt voor de Windows Phone. Ik kan me voorstellen dat je dit jammer vindt. Je kunt natuurlijk altijd jouw verbruik controleren via Mijn Simyo.

Het bericht van Raytje bevat natuurlijk erg interessante informatie. Het is zeker de moeite waard om dit even in de gaten te houden. Dit zou wellicht een uitkomst bieden 🙂 Sorry dat ik je op dit moment niet verder kan helpen. Als je nog andere vragen voor mij hebt, dan help ik je natuurlijk graag verder.

@Raytje, heel erg bedankt voor je bijdrage hierin!

Groetjes,
Angela
Badge +1
Ik zal er ook even bij springen. Heb geloof ik de melding al eens gemaakt, maar ook hier, op diverse apparaten, "oeps, er ging iets fout" Ik lees dat er enorm veel gebruikers met dit probleem kampen. Is het ook wat om deze "update" weer te verwijderen, zodat je dan niet de mogelijkheid hebt om iets aan te passen, het lukt velen namelijk nu toch niet. Zodra het probleem is gevonden, kan hij weer uitgerold worden toch?

Even een klein beetje offtopic, maar misschien ook niet helemaal. Al eens aangekaard om een status balk boven in de homepage te plaatsen met de huidige status van het netwerk, storingen, etc. Dit zou je dus mooi aan kunnen geven, of iets in die aard. Ook het recente probleem met 4G kun je daar dan kwijt inclusief de status en verwachte oplossing

Erik
PS Zie www.kabelnoord.nl voor een voorbeeld van zo'n status balk bovenin de homepage
Reputatie 7
Badge +10
Hi ErikM,

Jammer dat je last hebt van deze melding. Zoals in dit topic wordt aangegeven, zou opnieuw inloggen moeten werken. Werkt dit niet? Dan raden we aan om de app even opnieuw te installeren. Helaas is het mij niet helemaal duidelijk over welke 'update' jij het hebt in jouw bericht? Zou je dit verder kunnen toelichten?

Gelukkig hebben we niet zo vaak last van problemen met de app of dergelijke. Op het moment dat dit wel het geval is, zullen we dit kenbaar maken via onze social kanalen. Er wordt bijvoorbeeld een sticky topic aangemaakt. Op deze manier kunnen we iedereen zo goed mogelijk informeren over de eventuele problemen die gaande zijn. Ik waardeer het enorm dat je met ons meedenkt en we nemen de feedback ook zeker mee. Wie weet kan ik je in de toekomst blij maken met een mooie statusbalk ;)

Groetjes,
Angela
Badge +1
Dank voor je reactie Angela.

De "update" die ik bedoel is de volgende. Voorheen was het nog niet mogelijk om via de app je bundels aan te passen. Sinds dit geintroduceerd is, weet niet of dat via een update is geweest, is er dus de mogelijkheid om je bundels via de app aan te passen. Vanaf het eerste moment dat dit mogelijk was, heb ik hier geen gebruik van kunnen maken omdat hij dus die foutmelding gaf. Mijn vrouw gebruikt ook Simyo en we hebben de app op een 4tal apparaten staan. Op geen enkele van die apparaten werkt het aanpassen van de bundel. Ook lees ik dat ik niet de enige ben, maar dat hier toch best wel veel gebruikers last van hebben. Misschien een idee om het eens te inventariseren via een poll bijvoorbeeld.

Over die statusbalk heb ik in het verleden ook al eens met een medewerker over gechat ten tijde van de 4G problemen. Ook hij vond dit een mooie toevoeging aan de website en het lijkt me ook niet een hele grote klus om dit te implementeren. We denken graag mee als gebruikers op dit forum. Hoop dat er dan ook wel iets mee gedaan word en het niet naar de toekomst word geschoven, is namelijk een heel ruim begrip.

Nog even on topic. Ik probeer de app nog een keer opnieuw te installeren en laat het resultaat aan je weten

Erik
Badge +1
Goed,

Heb hier nog een Samsung Note 10.1 liggen, Adroid 4.4.2 Hier staat nog geen app op. Deze geinstalleerd, ingelogd en naar, bundels aanpassen gegaan. Wat denk je? Sorry, er ging even iets mis... Goed, dan de telefoon maar proberen. Op advies de app verwijderd, opnieuw geinstalleerd, ingelogd en geprobeerd de bundels aan te passen, en ja, Sorry, er ging even iets mis... Dit betreft een htc one met Android 5.0.2.
Laatste poging, Nexus 6, met Android 5.1.1 App verwijdert en opnieuw geinstaleerd en ook op dit apparaat, de zelfde melding.

In totaal liggen hier 5 apparaten in huis waarvan geen enkele de mogelijkheid heeft om de bundels aan te passen, toch raar. Graag een oplossing bedenken voor deze vervelende kwestie, want zoals ik al zei. Ben niet de enige met dit probleem, lees het forum er maar op na.

Erik
Reputatie 5
Badge +11
Hi ErikM1972,
Nu snappen we 'm! Kijk, de app voor Windows is niet meer aan gewerkt sinds deze uitgekomen is. De app voor Android en iOS zijn wel vernieuwd en daar hoor je dus je bundels mee te kunnen wijzigen.
We horen af en toe dat het inderdaad niet lukt om de bundels daarmee te wijzigen en de foutmelding krijgt die je ziet. Er is in onderzoek waar het aan kan liggen.

Lukt het wel via Mijn Simyo?
Badge +1
Bedankt Ernst,

n het begin van dit topic werd er trouwens gesproken over Samsung en Iphone, later kwam er een windows gebruiker bij. Is het misschien een idee, nogmaals, om eens te inventariseren hoeveel mensen werkelijk problemen hebben. Kan best begrijpen dat het nog niet helemaal vlekkeloos werkt, maar hier op 5 verschillende apparaten geïnstalleerd en geen enkele daarvan werkt.
Heb net mijn broer gevraagd, ook Simyo gebruiker en heeft een Sony telefoon. Zelfde melding. Sorry, de rest is nu wel bekend

Erik
Reputatie 7
Badge +10
We zijn hard bezig met een onderzoek Erik. Het probleem lijkt vooral voor te komen bij Android toestellen op dit moment. Alle andere meldingen houden we natuurlijk ook bij. We doen ons best om zo snel mogelijk een oplossing te vinden. Sorry voor het ongemak wat je hieraan hebt.

Groetjes,
Angela
Badge +1
Angela,
een echt ongemak is het niet hoor, maar ben blij dat men het toch wat serieuzer gaat oppakken.

Erik
Badge +1
Wil toch nog even een reactie op dit topic maken. Sinds enige tijd werkt de app volledig naar behoren. Bundel wijzigen lukt nu wel. Op diverse toestellen in huis met android getest en allen werken. Super.

Mvg,
Erik Meindertsma
Reputatie 7
Badge +10
Hoi ErikM1972,

Wat fijn dat je dit even laat weten. Dat doet me goed 🙂 Ik ben blij dat alles werkt zoals het hoort. Mocht je hier nog vragen over hebben, dan weet je ons uiteraard te vinden.

Groetjes,
Angela

Reageer