.

Beantwoord

mijn simyo app - kan niet inloggen

  • 18 March 2014
  • 15 reacties
  • 1093 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Ik kan wel inloggen op de site bij mijnsimyo maar niet op de app. Ik krijg iedere keer de melding dat ik een foutief nummer ofwachtwoord heb ingevoerd. De app heb ik een keer opnieuw geĂŻnstaleerd. Kunnen jullie zien hoe dat komt?
icon

Beste antwoord door Kim 19 March 2014, 19:52

Bekijk originele reactie

15 reacties

Badge +6
Hoi Tedu, welkom op het forum van Simyo! :)

Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen op onze app, je weet zeker dat je onze Mijn Simyo app hebt gedownload? 🙂 Sommige klanten downloaden namelijk per ongeluk de app van onze Spaanse naamsgenoten.

Daarnaast heb ik dit even doorgezet naar onze technische afdeling, want zo af en toe wil het voorkomen dat het niet lukt, ik laat het je weten als ik van hen een terugkoppeling heb gekregen!
Badge +6
Hoi Tedu,

Onze technische afdeling heeft wat aangepast, als het goed is kan je nu wel inloggen op de Mijn Simyo app 🙂.

Kan je even laten weten of het nu lukt?
Ik kan wel inloggen op de site bij mijnsimyo maar niet op de app. Ik krijg iedere keer de melding dat ik een foutief nummer ofwachtwoord heb ingevoerd. De app heb ik een keer opnieuw geĂŻnstaleerd. Kunnen jullie zien hoe dat komt?

Ik heb precies hetzelfde probleem. Kan het voor mij ook opgelost worden?
Het probleem is inderdaad opgelost en kan nu inloggen op de app. Dank je wel.
Ik heb ook hetzelfde probleem. De widget werkt steeds niet. Deze verwijderd, later hele app. Opnieuw geĂŻnstalleerd en toen begon het probleem. Kan niet meer inloggen en krijg de melding er ging even iets fout. Hiervoor werkte eea wel.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Heems en eefjev,

Graag heet ik jullie beiden welkom op het forum :)

Ik heb voor jullie beiden een e-mail gestuurd naar onze technische afdeling. Zij zullen onderzoeken of er een reden is waarom jullie niet kunnen inloggen. Zodra ik antwoord heb, zal ik jullie een terugkoppeling geven in dit forum.

Jullie horen snel van me!

@Tedu, Fijn dat het weer werkt! 🙂
Hoi moderator. Ook mijn app weekt ineens niet meer. Kan wel via de site maar niet via de app inloggen. Heb de app al een keer opnieuw geĂŻnstalleerd maar ook dit helpt niet. Heb wel de goede versie. Kun je het probleempje voor mij ook oplossen??
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Heems en eefjev,

Onze IT-afdeling heeft jullie accounts getest. Zij geven aan dat ze gewoon konden inloggen... Waarschijnlijk ging het tijdelijk even fout? Ik ben erg benieuwd of jullie nu wel kunnen inloggen, zouden jullie dat willen laten weten?

@Arlette, Ook bij jou vraag ik me af of je alweer kunt inloggen? Er zijn de afgelopen dagen veel meldingen geweest dat de app niet optimaal werkt. Dat klopt ook wel, want er is wat onderhoud geweest. De app is ook heel veel gedownload, meer dan 100.000 keer. De servers kunnen al dat verkeer soms niet goed aan. De app zou nu echter goed moeten werken. Zou je daar een terugkoppeling over kunnen geven?
Badge
Bij mij werkt de app ook niet zoals het hoort
Ik kan mijn verbruik niet zien
Wel de facturen etc
Alleen het eerste scherm dus niet daar krijg ik constant de melding ""sorry er ging even iets mis"
En ik kan zo vaak opnieuw laden als ik wil
Het helpt niet
Ik heb een iPhone 4s plus iOS .7.1
Ik kan wel inloggen maar mijn overzicht kan ik al weken niet zien op m'n telefoon wel op mijn tablet
Heb de app ook al eens verwijderd en opnieuw erop gezet...
Hoi Dries, ik kan nog steeds niet inloggen helaas. Ik krijg elke keer "sorry er ging even iets mis". Zoals gezegd heb ik de app al een keer vernieuwd maar het werkt nog niet. Kunnen jullie hier iets aan doen? Groetjes arlette
Badge
en ook hier gebeurt er nog steeds niks
de app was goed tot dat er onderhoud word gepleegd?
Vanavond opnieuw geprobeerd in te loggen en tot mijn volle verbazing doet ie het weer! Weet niet wat het nu is geweest en of jullie er aan hebben bijgedragen maar ben blij dat ie het weer doet! Groetjes
Badge
Klopt inderdaad
Het schijnt weer te werken
Ik hoop dat het zo blijft
Badge +6
Hoi Peteree, Arlette en Wendy2410,

Het kan helaas kloppen dat de Mijn Simyo app zo af en toe niet goed werkt, maar fijn dat het nu weer goed gaat! 🙂

Zie dit topic voor meer informatie over de app en de problemen die je inderdaad zo af en toe helaas kan ervaren momenteel 😞.

Reageer