Skip to main content
Ik heb de simyo app net geïnstalleerd maar zodra ik inlog zie ik heel even een scherm dat er op lijkt dat ik ingelogd ben, maar direct daarna verschijnt het inlog scherm weer, zonder verdere melding. De website werkt overigens prima.



Iemand enig idee wat er aan de hand is?
Hoi wizztick, welkom op het forum van Simyo! :)



Helaas is het voor sommige klanten momenteel niet mogelijk om in te loggen op de Mijn Simyo app. Onze IT afdeling is hiervan op de hoogte en hard aan het werk om dit zo spoedig mogelijk op te lossen.



Ik laat het je weten, zodra het weer mogelijk moet zijn om in te loggen op de app! 🙂
Hoi wizztick,



Het issue is inmiddels opgelost, ik ben benieuwd of jij nu ook kan inloggen op de Mijn Simyo app?



Hoor het graag van je! 🙂
Mijn app werkt al niet v.a. j.l. donderdag. Hoe lang gaat dit nog duren. Het vebeurt regelmatig en ik ben er niet blij mee. Moet niet vaker gebeuren.
Hier werkt de app ook al dagen niet meer...
Idd. de app werkt niet meer. Ik heb mijn telefoon opgeschoond en helaas geen verbetering. Hoop dat het snel weer werkt !!
Ik kan ook al een week niet meer inloggen
Ik heb de app verwijderd van mijn Ipad en opnieuw geplaatst, alles werkt weer
Klopt, op mijn iPhone was dit de oplossing: app verwijderen en opnieuw installeren.
Hoi allemaal,



Voor degene bij wie de app niet nog niet werkt: Scotsman geeft de juiste tip. Ook even uit/inloggen werkt in veel van de gevallen. De technische dienst is nog bezig om te achterhalen wat het probleem precies (heeft) veroorzaakt, want het is voor veel klanten erg vervelend 😞. Ik heb er even een eigen topic aan gewijd zodat andere bezoekers de juiste informatie sneller vinden.



Excuses voor het ongemak.



Groetjes,



Alex

Reageer