Skip to main content
Bij het aanpassen van mijn abonnement naar 4G + grotere databundel wordt aangegeven dat een specifieke pagina niet geladen kan worden.



Na het aanpassen van de bundels, het klikken op 'mijn abonnement wijzigen' en gevolgd door 'ja, pas abonnement aan' in het pop-up scherm, krijg ik de pagina https://mijn.simyo.nl/selfcare2/servlet/Error' en de boodschap 'Oeps kan niet worden weergegeven'. 



Is dit mogelijk het gevolg van de uitgelopen werkzaamheden aan 'Mijn Simyo' van vanochtend, of is hier iets anders aan de hand?



Ik zou graag mijn abonnement aanpassen met ingang van 1 maart. 
Het probleem hangt samen met het feit dat je tussen de 25e en het eind van de maand geen bundels kan wijzigen. Op 1 maart kan het weer, maar dan gaat de wijziging pas per 1 april in. Let er dus op dat je in de toekomst voor de 25e een wijziging aanbrengt als je wilt dat die met ingang van de volgende maand ingaat.
Het probleem hangt samen met het feit dat je tussen de 25e en het eind van de maand geen bundels kan wijzigen. Op 1 maart kan het weer, maar dan gaat de wijziging pas per 1 april in. Let er dus op dat je in de toekomst voor de 25e een wijziging aanbrengt als je wilt dat die met ingang van de volgende maand ingaat.



Hoi AschwinvdG,



Welkom op het forum 🙂 Sorry voor mijn late reactie, maar gelukkig heeft Scotsman het al voor je opgehelderd.

Als je een wijziging wilt doorvoeren doe je dat uiterlijk de 25ste van de maand. Daarna kun je die error krijgen wanneer de wijzigingen worden verwerkt. Nadat de wijzigingen zijn verwerkt, kun je weer wijzigen, maar zal het voor de maand erna zijn.

De 4G optie kun je nu aanzetten, die zal dan per direct ingaan. Het verhogen van je internetbundel kun je ook al invoeren, maar zal dan voor april zijn.



Hebben Scotsman en ik je vragen hiermee beantwoord?



Groetjes,

Charlene

Reageer