Skip to main content
ik heb een "mijn simyo"aangemaakt. Nu heeft mijn vrouw ook een prepaid kaart van simyo voor haar telefoon en blijkt dat het niet mogelijk voor haar zelf een "mijn simyo"aan te maken. Telkens als ik inlog, met haar nummer en wachtwoord, komt de mededeling dat de gegevens niet goed zijn. Ik heb hiervoor al eerder een email gestuurd maar krijg om een of andere reden geen antwoord.

Hoe nu verder, ik kan b.v. haar kaart niet opwaarderen.



gr. Melluk44
Hoi Melluk44,



Welkom op het forum van Simyo! :)



Wat vervelend dat het niet lukt om in te loggen op de Mijn Simyo van je vrouw. Nu heb ik even zitten zoeken in de gegevens en ben ik benieuwd met welke gegevens je probeert in te loggen?

Ik zie namelijk dat er een aanvraag voor nummerbehoud is gedaan, maar deze aanvraag is niet goedgekeurd door de vorige provider, waardoor er moet worden ingelogd met het nieuwe Simyo nummer dat ze van ons heeft gekregen, lukt het dan wel? :)



Zo niet, vraag dan allereerst even een nieuw wachtwoord aan via 'Wachtwoord vergeten?' en kopieer het wachtwoord vanuit de e-mail in het wachtwoordveld. Lukt het dan nog niet, stuur me dan even in een privébericht het 06-nummer waarmee je probeert in te loggen en het ticketnummer van de e-mail die je hebt gestuurd, dan ga ik dit voor je uitzoeken! 🙂
Helaas moet ik melden dat het aanvragen van een ander wachtwoord zelfs niet lukt. Telkens als ik haar 06 nummer invoer en mijn (en haar) emailnummer invoer komt als antwoord dat ik het verkeerde tel.nummer heb ingevoerd.

Ik kom dus niet verder.



Wat nu?

gr.

Melluk44
Hoi Melluk44,



Wil je me in dat geval even in een privébericht het 06-nummer sturen en het e-mailadres waarmee je het wachtwoord probeert aan te vragen? Dan kan ik je namelijk beter helpen! 🙂
[quote]Hoi Melluk44,



Wil je me in dat geval even in een privébericht het 06-nummer sturen en het e-mailadres waarmee je het wachtwoord probeert aan te vragen? Dan kan ik je namelijk beter helpen! :)



Hallo Kim,

het gevraagde nummer is 06xxxxxxxx en het emailadres is xxxxxxxxxxxxxxxx@xxxxxxxxxx



:rolleyes:

Ik zou deze privacygevoelige informatie even weghalen, je kunt -Kim een privébericht sturen via  deze link .
Ik zou deze privacygevoelige informatie even weghalen, je kunt -Kim een privébericht sturen via  deze link .





hoe moet ik die weghalen?

Je ziet, voor mij is alles nog niet echt duidelijk.



melluk44
Hoi Melluk44,



Ik heb het bericht al voor je aangepast en ook op je privébericht gereageerd! :)



Dankjewel Scotsman!

Reageer