Skip to main content
Hallo



Mijn simyo wordt niet bijgewerkt  laatst bijgewerkt 08 augustus 2013, 16:05 uur
Hallo,



Mijn Simyo wordt alleen bijgewerkt zodra er activiteit heeft plaatsgevonden. Dus zolang je niet belt, smst of data wordt verbruikt behoeft er ook niets te worden bijgewerkt.
Hoi ricoK



Ik heb vandaag 130mb aan internet verbruikt en een paar keer gebeld dus wat je nu zegt klopt niet
Het is nu opeens wel bijgewerkt  Bijgewerkt tot 09 augustus 2013, 18:32 uur
Bij Simyo wordt het gebruik met een vertraging verwerkt. Het is met hun systeem technisch (nog) niet mogelijk om dit wel real time te verwerken. Voor veel mensen een issue, maar daar zal denk ik voorlopig weinig aan veranderen ivm hoge kosten om dit te realiseren. Wellicht is dat het probleem? Maar waarom er zoveel tijd tussen zit geen idee.
Hoi ricoK



Ik heb vandaag 130mb aan internet verbruikt en een paar keer gebeld dus wat je nu zegt klopt niet




Wat ik zeg klopt wel afgaande op de beschikbare informatie die voor handen was. Uit je eerste post kon niet worden opgemaakt dat je wél gebruik had gemaakt van de diensten van Simyo.



:rolleyes:
Hallo



Mijn simyo wordt niet bijgewerkt  laatst bijgewerkt 08 augustus 2013, 16:05 uur




Hoi 250ML,



Zoals Sandertju aangeeft word verbruik bij Simyo met vertraging verwerkt. Het is helaas niet mogelijk om het verbruik real time te verwerken. Hopelijk is het nu wat duidelijker 🙂.



@ RicoK & Sandertju bedankt voor het meedenken.

Reageer