.

Beantwoord

Mijn PUK-code werkt niet, wat nu?

  • 2 February 2016
  • 1 reactie
  • 131 Bekeken

Vandaag had ik problemen om in te loggen op jullie Simyo App, lukte niet heb nieuwe inlogcodes aangevraagd en gekregen, echter helaas kom in nu helemaal niet meer in mijn telefoon ik heb het ook al geprobeerd met de puc code maar helaas ik kom er niet meer in, ik kan alleen noodoproepen doen. Kunnen jullie me aub helpen. Alvast bedankt'.
icon

Beste antwoord door Angelica 3 February 2016, 09:43

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +5
Hoi Arnhem1967,

Welkom op het Simyo forum.

Om het overzicht te bewaren heb ik je vraag verplaatst naar het subforum 'Mijn Simyo & Mijn Simyo app'.

Wat vervelend dat je alleen nog maar noodoproepen kan doen. We gaan je zeker helpen! 😃 Als je je PUK-code niet vaker dan tien keer fout hebt ingevoerd, is je simkaart nog te gebruiken. De juiste PUK-code is te vinden op Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart. Naast de zwarte bolletjes bij PUK-code, zie je 'tonen' staan. Als je daarop klikt, zie je je PUK-code.

Wat voor telefoon heb je? Als je een Samsung hebt, raad ik je aan je simkaart in een andere telefoon te doen. Als het maar geen Samsung is. Voer de PUK-code in die je op Mijn Simyo ziet staan. Als je dit hebt gedaan, kan je een nieuwe Pincode kiezen. Deze moet je nog even bevestigen door het nog een keer in te voeren. Als je de simkaart weer in je eigen telefoon doet, kan je met de nieuwe Pincode je simkaart ontgrendelen.

Het nieuwe wachtwoord dat je voor Mijn Simyo op 2 februari 2016 om 7:30 uur hebt aangevraagd, is het goede wachtwoord. Het wachtwoord is hoofdletter gevoelig. Het wachtwoord kopiëren en plakken is een optie. Let wel op dat je geen spatie aan het einde kopieert.

Laat je even weten of het is gelukt? :$

Groetjes, Angelica

Reageer