.

Beantwoord

Mijn internetverbruik wordt niet bijgewerkt, hoe kan dit?

  • 27 January 2016
  • 4 reacties
  • 101 Bekeken

Sinds 17 december 2015 kan ik mijn internetverbruik niet meer volgen in mijnsimyo hij staat constant op top mb.
Graag weer een actuele
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 27 January 2016, 22:54

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Nita5,

Welkom op het Simyo Forum.

Normaal gesproken is Mijn Simyo, met een vertraging van maximaal 1 dag, actueel.
Heb je wel na 17 december internet verbruikt wat in mindering kan zijn gebracht?

Graag je reactie zodat we je verder kunnen helpen!
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Nita5,

Welkom op het Simyo Forum!

Super dat Maikel.twinnie antwoord op je vraag heeft gegeven. Het klopt ook wat hij zegt. @Maikel.twinnie, thnx! 🆒

Omdat je na 17 december 2015 geen gebruik van internet hebt gemaakt, is dat het laatst gemeten verbruik. In het systeem zie ik dat je gisterochtend weer gebruik hebt gemaakt van internet. Dit zou nu terug te zien moeten zijn op de Simyo App.

Laat je ons weten of de Simyo app nu bijgewerkt is?

Groetjes, Angelica
Hartelijk dank Maikel en Angelica voor jullie snelle reactie.
Jullie antwoord klopt , ik heb op 17 december een nieuwe telefoon gekocht en gelijk via wifi apps geinstaleerd en hij is daar op blijven staan. Ik ben inderdaad gisteren om geschskeld en op mijn Simyo is dat nu zichtbaar ook de datum is aangepast. Ben er blij mee.
Groetjes Nita
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Nita5,

Kijk aan! Wat goed dat je de uitleg hebt kunnen bevestigen. Dan weten we zeker dat onze antwoorden helemaal kloppend zijn :)

Ik wil je heel veel plezier wensen met jouw nieuwe telefoon. Mocht je onze hulp nog nodig hebben, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela

Reageer