Skip to main content
Na nogal wat problemen met bellen in het buitenland bij de oude provider is mijn man onlangs overgestapt naar Simyo met een prepaid simkaart. Hij heeft hem nog niet gebruikt omdat hij eerst zijn oude beltegoed opmaakt, maar er staat wel simkaart actief in Mijn Simyo. Nu probeer ik de instellingen te wijzigen, zodat hij kan bellen in het buitenland en geen internet op zijn mobiel heeft. Bij beide items geldt hetzelfde: ik klik er op krijg het beeld wijziging annuleren, wijzig instelling en sluiten, maar waar ik ook op klik er verandert niets. Ik zie heel even de buton van aan naar uit springen maar daar blijft het bij. Binnenkort weer naar het buitenland, dus graag jullie hulp



@Martha
Hoi @Martha,



We kunnen inderdaad zien dat de instellingen bij jouw man niet aan te passen zijn op Mijn Simyo. Onze IT'ers zijn inmiddels bezig met het achterhalen van de oorzaak.

Vanaf 'deze kant' kon ik het wel aanpassen, dus dat heb ik maar direct gedaan voor je man :)

Hij kans dus straks wel bellen in het buitenland en nu niet meer internetten op z'n mobiel.
Hoi @Martha,



We kunnen inderdaad zien dat de instellingen bij jouw man niet aan te passen zijn op Mijn Simyo. Onze IT'ers zijn inmiddels bezig met het achterhalen van de oorzaak.

Vanaf 'deze kant' kon ik het wel aanpassen, dus dat heb ik maar direct gedaan voor je man :)

Hij kans dus straks wel bellen in het buitenland en nu niet meer internetten op z'n mobiel.



Hoi Ernst,



We zijn inmiddels een week verder. Vandaag is het nummer van mijn man overgezet. Op de site zijn de instellingen nog steeds niet te zien. Ik vertrouw er wel op dat jullie het over gezet hebben, maar zou het toch prettig vinden als ik het ook op zijn instelligen kan zien. Je wilt niet weten welke slechte ervaringen ik heb gehad met de vorige provider, maar dat heeft me wel wat terughoudend gemaakt.



@Martha
Hoi @Martha,



Het klopt dat je het nog niet kunt zien, maar het zou ook zomaar kunnen dat je het op sommige momenten wél kunt zien.

Dat is in elk geval wat we horen van andere klanten die dit ook hebben.



Na een paar vruchteloze pogingen om dit te repareren hebben we goede hoop dat het in de komende week wel gaat lukken.

Om je er zeker van te stellen heb ik het nog even gecheckt bij je man en internet staat uit, bellen in en naar het buitenland staat aan.

Reageer