Skip to main content
Mijn inlogcode van de app werkt niet meer. Daarom wil ik graag een nieuwe. Hoe doe ik dat?
Je schrijft werkt niet meer. Hoe bedoel je dat? Lijkt me sterkt dat een code zomaar ineens niet meer werkt / geaccepteerd wordt.
Hi Thea Abma,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat onhandig dat jouw inlogcode niet meer werkt! Dit gaan we natuurlijk samen oplossen 🙂 Als jij de Simyo App opent, dan zie je meteen je accountnaam verschijnen met de vraag om je inlogcode in te voeren. Deze werkt alleen niet bij jou, dus je kunt dan het beste tikken op ''Log in met je wachtwoord'. Je logt dan in met het normale wachtwoord waarmee je ook zou inloggen op de computer. Als je dan rechtsboven op het icoontje klikt van jouw account, dan krijg je de kans om je inlogcode te wijzigen door te klikken op 'Wijzig inlogcode'.



Tadaa! 🙂 Je kunt dan weer een nieuwe inlogcode kiezen. Laat je me weten of het hiermee lukt?



@ Raytje, dankjewel voor je reactie!



Groetjes,

Jihane

Reageer