.

Beantwoord

Met welk nummer log ik in op overzet datum?

  • 29 August 2014
  • 3 reacties
  • 271 Bekeken

Badge
Hallo

Ik heb vorige maand een sim-only aangevraagd en mijn nummer wordt 19 september overgezet, pas dan ga ik mijn abo gebruiken.
Ik heb nu een tijdelijk nummer waarmee ik inlog op Simyo, veranderd dat tijdelijke nummer automatisch in het nieuwe om in te kunnen loggen?
icon

Beste antwoord door Ernst 1 September 2014, 12:25

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi PCfreak, wat leuk dat je je vraag stelt op ons forum :)

Ik heb dit topic even verplaatst naar het onderdeel 'Mijn Simyo', het is dan wat beter vindbaar voor gebruikers met eenzelfde vraag.

Tot de dag dat je oude vertrouwde nummer wordt overgezet naar Simyo kun je inloggen op Mijn Simyo met je tijdelijke nummer.
Jouw nummer wordt inderdaad op 19 september overgezet en vanaf die dag kun je met je oude nummer inloggen. Dit gaat volledig automatisch en hier hoef je dus helemaal niets voor te doen.

Heb ik je vraag zo duidelijk beantwoord voor je?
Badge
Hoi PCfreak, wat leuk dat je je vraag stelt op ons forum :)

Ik heb dit topic even verplaatst naar het onderdeel 'Mijn Simyo', het is dan wat beter vindbaar voor gebruikers met eenzelfde vraag.

Tot de dag dat je oude vertrouwde nummer wordt overgezet naar Simyo kun je inloggen op Mijn Simyo met je tijdelijke nummer.
Jouw nummer wordt inderdaad op 19 september overgezet en vanaf die dag kun je met je oude nummer inloggen. Dit gaat volledig automatisch en hier hoef je dus helemaal niets voor te doen.

Heb ik je vraag zo duidelijk beantwoord voor je?

Helemaal duidelijk, bedankt.
Reputatie 5
Badge +11
Graag gedaan, PCfreak 😮

Reageer