.

Beantwoord

Meerdere nummers beheren in de app op iPhone, hoe regel ik dit?

  • 26 June 2022
  • 7 reacties
  • 126 Bekeken

Badge

Ik heb de antwoorden gelezen die in het forum gegeven zijn maar verder als de mededeling dat meerdere nummers in de app beheerd kunnen worden kom ik niet. Is er ook een site waar ik op kan lezen hoe dit te doen? Bvd Jos

icon

Beste antwoord door Roeqajja 27 June 2022, 12:35

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 1
Badge

ok, dank voor de waarschuwing, ik had zo iets van het is een mobiel in een horloge behuizing dus dat zal wel werken.

Ik zoek verder.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Ansnobel

Bedankt voor je bericht! Bij deze leg ik je graag uit hoe je meerdere accounts kunt koppelen in de Mijn Simyo app.

1. Download de Mijn Simyo app op je telefoon

2. Log in met je telefoonnummer en wachtwoord.

3. Druk linksboven op je mobiele nummer zodra je bent ingelogd en klik op “account toevoegen”.

5. Vul het juiste nummer in. Er wordt dan een beheerverzoek verstuurd.

6. Laat de ander nu inloggen op hun telefoon, of op jouw telefoon. Als je ervoor kiest om dit op je eigen telefoon te doen, moet je dus eerst uitloggen uit je eigen account.

7. Druk linksboven op je mobiele nummer. Je ziet nu een nieuw beheerverzoek bij "gekoppelde accounts”. Deze kun je accepteren.

8. Je kunt vanaf nu het andere nummer met jouw eigen inlog beheren.

Hopelijk lukt het zo. Zo niet, dan hoor ik het uiteraard graag van je. Succes! 😊

Groetjes,
Roeqajja

Badge

Hartelijk dank. Gr

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Ansnobel,

Graag gedaan! En nogmaals succes. 😄

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 1
Badge

Hoi, ik zat dit ook te lezen en heb nog een aanvullende vraag.

 

Gaar dit ook werken met nummers die niet op een Smartphone gebruikt worden.

(GPS/GSM Horloges van de kids)

Mijn Gedachte is om 3 prepaid nummers voor de kids in een app te kunnen beheren.

 

Er zaten KPN kaartjes bij maar daar kan het dus niet bij, een nummer per app(telefoon).

Omschakelen gaat heel omslachtig.

Ik moet dan de simkaart uit het horloge halen en in een gewone telefoon doen.

 

Vriendelijke Groet,

AJ

Reputatie 7
Badge +6

Dit is geen probleem lees punt 6 eens  door van het antwoord hierboven. 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Albert Jan van AircoTechniek,

Goed dat je hierover informeert. Zoals @Ron H aangeeft zou dit in principe geen probleem moeten zijn (dankjewel!) Het is alleen wel zo wij niet garanderen dat de simkaarten van Simyo werken in een ander toestel dan een mobiele telefoon, daar zijn onze simkaarten niet voor gemaakt. Er is dus een grote kans dat de simkaarten niet zullen werken in de smartwacht. 

Groetjes,
Seren

Reageer