Skip to main content
Beste Moderator(s),





Ik heb mijn simyo-abonnement al meerdere malen opgezegd via mijnsimyo. Alleen heb ik hier nooit bevestiging van gehad. Mijn jaarcontract eindigt op 8 januari 2014. Graag wil ik vanaf 8 januari ook dan niet meer mijn abonnement gebruiken. Volgens mijnsimyo heb ik gewoon nog 200 minuten en 500 mb voor de maand januari. Klopt dit overigens? Ik wil namelijk niet tegen onnodige kosten aanlopen. 



Het is mij onduidelijk wanneer mijn contract nu daadwerkelijk afloopt. Graag wil ik weten wanneer deze afloopt en wil ik graag ook weten hoeveel ik van mijn oorspronkelijke bundel kan gebruiken.
Hoi riohc,



En welkom op het Simyo forum. Al is het om je afscheid aan te kondigen :(



Helaas is een tijdje geleden gebleken dat er een groep klanten waarbij het niet lukt om op te zeggen via Mijn Simyo.

Voor deze groep kunnen we op 2 manieren een oplossing bieden:

1- Je stapt over naar een andere provider en vraagt daar nummerbehoud aan. Dan hoef je niets te doen, je nieuwe provider zegt voor jou op.

2- Je zegt 1 dag na het verstrijken van je einddatum op via Mijn Simyo (dat lukt namelijk wel), en wij crediteren de rest van deze maand aan abonnementskosten en blokkeren je aansluiting. Officieel eindigt je abonnement dan op 31 januari.



Ik denk dat voor jou optie 2 gaat gelden, maar kun je het me toch even laten weten?

Reageer