.

Beantwoord

meerdere gebruikers simyo app

  • 5 January 2014
  • 3 reacties
  • 544 Bekeken

Badge
Hallo,

na zelf een zeer tevreden gebruiker te zijn van simyo heb ik nu ook voor mijn dochter een abonnement afgesloten.

Is het mogelijk om ook haar verbruik te zien in mijn simyo app op de iPhone? dus meerdere gebruikers op 1 app?

vr groet eric.
icon

Beste antwoord door Kevin1 6 January 2014, 09:07

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Het lijkt me dat dat wel kan, als je uitlogt uit je eigen account en vervolgens weer inlogt met haar gegevens.

In één keer tegelijk gegevens inzien van meerdere gebruikers kan (nog) niet. Althans niet met de Simyo App.
Als je dat wilt, zou je de app 'Bundels' (IOS) moeten installeren. Daar kan je verschillende accounts inzetten (ook prepaid want dat kan met de Simyo app nog niet). Mijn ervaring is dat deze app ook goed werkt. Simyo neemt overigens geen verantwoording voor de juistheid van gegevens in apps van derden.
Badge
Het lijkt me dat dat wel kan, als je uitlogt uit je eigen account en vervolgens weer inlogt met haar gegevens.

In één keer tegelijk gegevens inzien van meerdere gebruikers kan (nog) niet. Althans niet met de Simyo App.
Als je dat wilt, zou je de app 'Bundels' (IOS) moeten installeren. Daar kan je verschillende accounts inzetten (ook prepaid want dat kan met de Simyo app nog niet). Mijn ervaring is dat deze app ook goed werkt. Simyo neemt overigens geen verantwoording voor de juistheid van gegevens in apps van derden.


top,bedankt voor je antwoord.het kan in ieder geval.
Badge +3
Hoi dikkeeric,

Op dit moment is het zoals de leon zegt niet mogelijk om met meer dan een account in te loggen op de Mijn Simyo app. Hier hebben we bewust voor gekozen, omdat het in onze ogen anders heel lastig is om het overzicht te behouden in de app.

We nemen dit wel mee in ons verbeteroverzicht voor de volgende versie, omdat we dan meer tijd hebben om hier een mooie oplossing voor te vinden.

Reageer