.

Meerdere accounts beheren in Mijn Simyo, hoe werkt dat?

  • 2 December 2023
  • 1 reactie
  • 25 Bekeken

Vraag 2023.12/02

Je kan binnen je mijn simyo account meerdere telenummers (max 5) hebben cq beheren!

Het inloggen doe je door opgave van je mobiel nummer met  bijbehorend wachtwoord.

Ik vraag me af of ‘Mijn Simyo’ – account niet zozeer bestaat uit een mobielnummer/wachtwoord

maar dat een ‘Mijn Simyo’ – account bestaat uit een klantnummer waarbinnen je toegang hebt

tot 1 tot 5 mobielnummers met eigen wachtwoord!!

Als mijn veronderstelling juist is lijkt het me logischer dat je op ‘Mijn simyo’ inlogt met

je klantnummer/wachtwoord waarna je vervolgens (bij meerdere telefoonnummers) kunt

selecteren van welk telefoonnummer je de gegevens wilt bekijken/wijzigen.

Wellicht kan de inhoud van mijn betoog bijdragen tot een verbeterde opzet van de

‘Mijn Simyo’ inlogprocedure.

Vriendelijke groet,

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @nepalfriend,

Bedankt voor je bericht. Ik weet niet zeker of ik jouw vraag helemaal begrijp. Bedoel je dat het gemakkelijker is als het inloggen gaat doormiddel van een klantnummer en wachtwoord in plaats van mobiel nummer en wachtwoord? 

Als mijn veronderstelling juist is lijkt het me logischer dat je op ‘Mijn simyo’ inlogt met

je klantnummer/wachtwoord waarna je vervolgens (bij meerdere telefoonnummers) kunt

selecteren van welk telefoonnummer je de gegevens wilt bekijken/wijzigen.

 

Een klantnummer staat altijd gekoppeld aan één telefoonnummer (ook al heb je meerdere aansluitingen op dezelfde naam). Ik denk dat dit dus niet mogelijk is. Maar ik hoor graag van je wat jouw vraag / feedback precies is. Dan kan ik dit doorzetten naar de juiste afdeling als feedback 😊. 

Groetjes,
Seren

Reageer