Skip to main content
Ik heb nu al een tijdje een simyo abonnement en gisteren kreeg ik een sms dat mijn limit bereikt is voor mobiel internet.Volgens mijn telefoon heb ik maar 328 mb heb verbruikt sinds 30 April.



Verder kan ik ook niet zien wat mijn verbruikskosten zijn, er staat alleen 0 van de 1500 mb gebruikt. En ik kan ook geen extra mb kopen wat overigens wel bij andere providers kan. Mijn nieuwe abonnement start pas over 7 dagen, wat kan ik nu in de tussentijd doen?



Doordat ik niet kan zien hoeveel ik over mijn bundel heen ben, heb ik in de maand Februari een rekening van 80,64 euro ipv 15,50 ontvangen.

Kunt u aub met een oplossing komen? of extra mb kopen of dat ik kan zien hoeveel ik extra verbruik zodat ik het nog beetje beperkt kan houden.



Na mijn overstap van Hi naar Simyo ben ik alleen maar veel duurder uit dan een standaard abonnement met een telefoon erbij. Jammer.
Hoi KDS,





Ik heb je andere topic ook gevonden, met dezelfde vraag. Ik heb hem daar voor je beantwoord 🙂 en dan sluit ik deze.

Wil je voortaan je vraag in 1 topic stellen? Dan kunnen we hem sneller beantwoorden en blijft het forum overzichtelijk.



Groetjes,

Charlene