Skip to main content

.

Ik krijg zojuist een SMS dat ik 80% van mijn internet bundel zoh hebben gebruikt. Wanneer ik echter kijk in de app, heb ik nog ruim tegoed. De bundel lijkt gisteren voor het laatst bijgewerkt, dat kan toch bijna niet kloppen?
De verwerking van de gegevens die je kunt zien in de app, loopt wat achter Lotte225.

Dat heeft te maken met de batch verwerking van de systemen van Simyo.

Ik heb derhalve een app gedownload om mijn data actueel te kunnen monitoren.

My data manager. En nee ik heb geen aandelen! 😉
Hoi Lotte225,



Welkom op het Simyo Forum.



Helaas heeft het verbruik voor veel verwarring gezorgd de afgelopen paar dagen. Om deze reden hebben we hier een topic over aangemaakt zodat je volledig geïnformeerd bent. Je vindt dit topic door hier te klikken. Heb je na het lezen van dit bericht nog vragen, laat het dan weten 🙂 We helpen je graag verder.



Buiten bovenstaand verhaal, heeft Koorelle ook gelijk. Er zit altijd een verwerkingstijd in het verbruik dat je ziet via Mijn Simyo of de app. Het sms'je komt realtime van het netwerk en kan dus eerder komen dan dat jij het kunt zien bij jouw verbruik.



@Koorelle, bedankt voor je duidelijke uitleg en tips!



Groetjes,

Angela

Reageer