Hi,
Ik probeerde net tweemaal 500MB bij te kopen.
Ik kreeg tweemaal dezelfde fout:
Error code: 2.2
Zouden jullie willen bekijken wat er mis is gegaan (en zeker maken dat het niet 2x wordt afgeschreven), en zorgen dat de MB's in ieder geval 1x500MB worden toegevoegd?
Bladzijde 1 / 1
Hoi magdelijn,
Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic even verplaatst naar het subforum Mijn Simyo & Simyo app.
In je gegevens is helaas voor mij niet na te gaan of en wat er mis is gegaan met het bijkopen van je MB's. Het enige dat voor mij zichtbaar is, is dat er binnen secondes van elkaar twee keer extra 500 MB is bijgekocht.
Wat ga ik hier aan doen? Wel, ik kijk volgende week gewoon of je binnen de eerste 500 Mb bent gebleven en als dat het geval is, crediteer ik de tweede €5.
Vind je dat ook een goeie oplossing?
Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic even verplaatst naar het subforum Mijn Simyo & Simyo app.
In je gegevens is helaas voor mij niet na te gaan of en wat er mis is gegaan met het bijkopen van je MB's. Het enige dat voor mij zichtbaar is, is dat er binnen secondes van elkaar twee keer extra 500 MB is bijgekocht.
Wat ga ik hier aan doen? Wel, ik kijk volgende week gewoon of je binnen de eerste 500 Mb bent gebleven en als dat het geval is, crediteer ik de tweede €5.
Vind je dat ook een goeie oplossing?
Hoi magdelijn,
Op verzoek van Ernst heb ik vandaag nagekeken of je binnen de 500 MB bundel bent gebleven, zodat wij de kosten voor deze bundel kunnen vergoeden. Ik zie dat het helaas niet het geval is, dus de bundel is terecht in rekening gebracht 🙂.
Groetjes, Tiury
Op verzoek van Ernst heb ik vandaag nagekeken of je binnen de 500 MB bundel bent gebleven, zodat wij de kosten voor deze bundel kunnen vergoeden. Ik zie dat het helaas niet het geval is, dus de bundel is terecht in rekening gebracht 🙂.
Groetjes, Tiury
Ik wil Mb’s bijkopen maar de pagina Tb de mijn Simyo app zijn niet bereikbaar
Klopt, mijnSimyo ligt er even uit.
Maar probeer het nog eens wat de storing betekende ook dat je niet op het forum kon en dat kunt u nu wel.
https://twitter.com/simyonl/status/1145309198198202371
Maar probeer het nog eens wat de storing betekende ook dat je niet op het forum kon en dat kunt u nu wel.
https://twitter.com/simyonl/status/1145309198198202371
Hoi RiaKK,
Welkom op het Simyo Forum!
We hadden inderdaad een probleem rondom met het inloggen op Mijn Simyo, zoals Ray aangeeft. Dat is zondag ook opgelost! Ik zie dat jij internetkosten had doordat je niet kon inloggen en daarmee geen extra MB's kon bijkopen. Dat is vergoed door mijn collega 🙂
Ik ben blij dat jullie tot een passende oplossing zijn gekomen!
@ Ray, dankjewel voor je hulp! :D
Groetjes,
Jihane
Welkom op het Simyo Forum!
We hadden inderdaad een probleem rondom met het inloggen op Mijn Simyo, zoals Ray aangeeft. Dat is zondag ook opgelost! Ik zie dat jij internetkosten had doordat je niet kon inloggen en daarmee geen extra MB's kon bijkopen. Dat is vergoed door mijn collega 🙂
Ik ben blij dat jullie tot een passende oplossing zijn gekomen!
@ Ray, dankjewel voor je hulp! :D
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.