Goedendag,
Ik kan op een of ander manier niet mijn maandelijkse bundel aanpassen, hoe kan dat? Ik wil het namelijk graag aanpassen maar kan nergens op klikken.
Groetjes,
Moena
Bladzijde 1 / 1
Hoi Maimoena, welkom op het forum van Simyo!
Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Mijn Simyo & Mijn Simyo app, zodat we het overzicht op het forum kunnen behouden.
Ik zie dat je op 9-9 een wijziging in je belbundel hebt gedaan, hierdoor heb je vanaf 1-10 Simyo 300 in plaats van Simyo 200.
Daarnaast zie ik dat je op 29-9 een wijziging hebt gedaan in je Internetbundel, hierdoor heb je vanaf 1-11 geen Internetbundel meer.
Was dat ook de bedoeling? :)
Ik hoor het graag van je!
Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Mijn Simyo & Mijn Simyo app, zodat we het overzicht op het forum kunnen behouden.
Ik zie dat je op 9-9 een wijziging in je belbundel hebt gedaan, hierdoor heb je vanaf 1-10 Simyo 300 in plaats van Simyo 200.
Daarnaast zie ik dat je op 29-9 een wijziging hebt gedaan in je Internetbundel, hierdoor heb je vanaf 1-11 geen Internetbundel meer.
Was dat ook de bedoeling? :)
Ik hoor het graag van je!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.