Hallo
Ik ben nieuw hier en zag dat je je bundel maandelijks kunt aanpassen.
Ik heb daar al gebruik van gemaakt door internet op nul te zetten voor de maand Januari.
Moet ik dat weer bijstellen als ik in Februari ook geen internet nodig heb?
Of wordt dat gewoon gereset naar standaard bundel?
Volgende vraag :
kan ik ook belminuten op 0 zetten en alleen mijn internet bundel gebruiken?
Mijn abonnement is namelijk voor mijn reservetoestel
groet Karin
Bladzijde 1 / 1
Je hoeft niets te doen als je de internetbundel uit wilt laten. Hij wordt dus niet zomaar terug gezet.
Je belbundel kan alleen naar de laagste bundel die op dat moment lopende is. Dus alleen internet kan op nul.
Hou er wel rekening mee dat je wel kan internetten zonder internetbundel, en de kosten voor internet buiten de bundel wil je niet !!!
Verstandig is om op je persoonlijke pagina internet uit te zetten. Zo voorkom je een giga hoge factuur !!
Goed weekend 🙂
Je belbundel kan alleen naar de laagste bundel die op dat moment lopende is. Dus alleen internet kan op nul.
Hou er wel rekening mee dat je wel kan internetten zonder internetbundel, en de kosten voor internet buiten de bundel wil je niet !!!
Verstandig is om op je persoonlijke pagina internet uit te zetten. Zo voorkom je een giga hoge factuur !!
Goed weekend 🙂
Dag Martijn,
Oh bedankt zeg, daar had ik niet aan gedacht
heb meteen internet uitgeschakeld maar ach toestel is nog in reparatie
zeker is zeker en ik zit niet op hoge factuur te wachten :mad:
groetjes en voor jou ook heel fijn weekend
Karin
Oh bedankt zeg, daar had ik niet aan gedacht
heb meteen internet uitgeschakeld maar ach toestel is nog in reparatie
zeker is zeker en ik zit niet op hoge factuur te wachten :mad:
groetjes en voor jou ook heel fijn weekend
Karin
Ik ben nieuw hier en zag dat je je bundel maandelijks kunt aanpassen.
Ik heb daar al gebruik van gemaakt door internet op nul te zetten voor de maand Januari.
Moet ik dat weer bijstellen als ik in Februari ook geen internet nodig heb?
Of wordt dat gewoon gereset naar standaard bundel?
Volgende vraag :
kan ik ook belminuten op 0 zetten en alleen mijn internet bundel gebruiken?
Mijn abonnement is namelijk voor mijn reservetoestel
groet Karin
Oh bedankt zeg, daar had ik niet aan gedacht
heb meteen internet uitgeschakeld maar ach toestel is nog in reparatie
zeker is zeker en ik zit niet op hoge factuur te wachten :mad:
groetjes en voor jou ook heel fijn weekend
Karin
Hoi Karin303,
Fijn dat Martijn je al heeft kunnen helpen, Martijn bedankt daarvoor! 🙂 Ik zie overigens wel dat je de optie 'Internet op je mobiel - Nederland' weer aan hebt gezet, dat was ook de bedoeling? 🙂
Hoi Kim,
Mijn telefoon is momenteel in reparatie dus simkaart zit er niet in.
Daarom maakt het niet zoveel uit hoe internet staat ingesteld.
Maar ik zal het uitzetten omdat ik in Januari geen bundel heb.
Dank je wel
groetjes Karin
Mijn telefoon is momenteel in reparatie dus simkaart zit er niet in.
Daarom maakt het niet zoveel uit hoe internet staat ingesteld.
Maar ik zal het uitzetten omdat ik in Januari geen bundel heb.
Dank je wel
groetjes Karin
Hallo
Ik ben nieuw hier en zag dat je je bundel maandelijks kunt aanpassen.
Ik heb daar al gebruik van gemaakt door internet op nul te zetten voor de maand Januari.
Moet ik dat weer bijstellen als ik in Februari ook geen internet nodig heb?
Of wordt dat gewoon gereset naar standaard bundel?
Volgende vraag :
kan ik ook belminuten op 0 zetten en alleen mijn internet bundel gebruiken?
Mijn abonnement is namelijk voor mijn reservetoestel
groet Karin
Dag Martijn,
Oh bedankt zeg, daar had ik niet aan gedacht
heb meteen internet uitgeschakeld maar ach toestel is nog in reparatie
zeker is zeker en ik zit niet op hoge factuur te wachten :mad:
groetjes en voor jou ook heel fijn weekend
Karin
Hoi Karin303,
Fijn dat Martijn je al heeft kunnen helpen, Martijn bedankt daarvoor! 🙂 Ik zie overigens wel dat je de optie 'Internet op je mobiel - Nederland' weer aan hebt gezet, dat was ook de bedoeling? :)
Mijn telefoon is momenteel in reparatie dus simkaart zit er niet in.
Daarom maakt het niet zoveel uit hoe internet staat ingesteld.
Maar ik zal het uitzetten omdat ik in Januari geen bundel heb.
Dank je wel
groetjes Karin
Hoi Karin303,
Ok, dan is het goed. Had je mijn antwoord op je andere topic ook gezien? Als je in januari alsnog een Internetbundel wilt, dan kan je dat in orde maken vanaf 1-1-2014 en dan gaat die meteen in.
Groetjes, Charlene
Bedankt allemaal voor het meedenken.
groetjes Karin
groetjes Karin
groetjes Karin
Hoi Karin303,
Graag gedaan en een fijne dag.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.