Skip to main content

.

Hallo



Ik ben nieuw hier en zag dat je je bundel maandelijks kunt aanpassen.

Ik heb daar al gebruik van gemaakt door internet op nul te zetten voor de maand Januari.

Moet ik dat weer bijstellen als ik in Februari ook geen internet nodig heb?

Of wordt dat gewoon gereset naar standaard bundel?

Volgende vraag :

kan ik ook belminuten op 0 zetten en alleen mijn internet bundel gebruiken?

Mijn abonnement is namelijk voor mijn reservetoestel



groet Karin
Je hoeft niets te doen als je de internetbundel uit wilt laten. Hij wordt dus niet zomaar terug gezet.

Je belbundel kan alleen naar de laagste bundel die op dat moment lopende is. Dus alleen internet kan op nul.



Hou er wel rekening mee dat je wel kan internetten zonder internetbundel, en de kosten voor internet buiten de bundel wil je niet !!!

Verstandig is om op je persoonlijke pagina internet uit te zetten. Zo voorkom je een giga hoge factuur !!



Goed weekend 🙂
Dag Martijn,



Oh bedankt zeg, daar had ik niet aan gedacht 

heb meteen internet uitgeschakeld maar ach toestel is nog in reparatie



 zeker is zeker en ik zit niet op hoge factuur te wachten :mad:





groetjes en voor jou ook heel fijn weekend



Karin
Hallo



Ik ben nieuw hier en zag dat je je bundel maandelijks kunt aanpassen.

Ik heb daar al gebruik van gemaakt door internet op nul te zetten voor de maand Januari.

Moet ik dat weer bijstellen als ik in Februari ook geen internet nodig heb?

Of wordt dat gewoon gereset naar standaard bundel?

Volgende vraag :

kan ik ook belminuten op 0 zetten en alleen mijn internet bundel gebruiken?

Mijn abonnement is namelijk voor mijn reservetoestel



groet Karin




Dag Martijn,



Oh bedankt zeg, daar had ik niet aan gedacht 

heb meteen internet uitgeschakeld maar ach toestel is nog in reparatie



 zeker is zeker en ik zit niet op hoge factuur te wachten :mad:





groetjes en voor jou ook heel fijn weekend



Karin




Hoi Karin303,



Fijn dat Martijn®️ je al heeft kunnen helpen, Martijn®️ bedankt daarvoor! 🙂 Ik zie overigens wel dat je de optie 'Internet op je mobiel - Nederland' weer aan hebt gezet, dat was ook de bedoeling? 🙂
Hoi Kim,



Mijn telefoon is momenteel in reparatie dus simkaart zit er niet in.

Daarom maakt het niet zoveel uit hoe internet staat ingesteld.

Maar ik zal het uitzetten omdat ik in Januari geen bundel heb.

Dank je wel



groetjes Karin







Hallo



Ik ben nieuw hier en zag dat je je bundel maandelijks kunt aanpassen.

Ik heb daar al gebruik van gemaakt door internet op nul te zetten voor de maand Januari.

Moet ik dat weer bijstellen als ik in Februari ook geen internet nodig heb?

Of wordt dat gewoon gereset naar standaard bundel?

Volgende vraag :

kan ik ook belminuten op 0 zetten en alleen mijn internet bundel gebruiken?

Mijn abonnement is namelijk voor mijn reservetoestel



groet Karin




Dag Martijn,



Oh bedankt zeg, daar had ik niet aan gedacht 

heb meteen internet uitgeschakeld maar ach toestel is nog in reparatie



 zeker is zeker en ik zit niet op hoge factuur te wachten :mad:





groetjes en voor jou ook heel fijn weekend



Karin




Hoi Karin303,



Fijn dat Martijn®️ je al heeft kunnen helpen, Martijn®️ bedankt daarvoor! 🙂 Ik zie overigens wel dat je de optie 'Internet op je mobiel - Nederland' weer aan hebt gezet, dat was ook de bedoeling? :)


Hoi Kim,



Mijn telefoon is momenteel in reparatie dus simkaart zit er niet in.

Daarom maakt het niet zoveel uit hoe internet staat ingesteld.

Maar ik zal het uitzetten omdat ik in Januari geen bundel heb.

Dank je wel



groetjes Karin




Hoi Karin303,



Ok, dan is het goed. Had je mijn antwoord op je andere topic ook gezien? Als je in januari alsnog een Internetbundel wilt, dan kan je dat in orde maken vanaf 1-1-2014 en dan gaat die meteen in. 🆒



Groetjes, Charlene
Bedankt allemaal voor het meedenken.



groetjes Karin
Bedankt allemaal voor het meedenken.



groetjes Karin




Hoi Karin303,



Graag gedaan en een fijne dag.

Reageer