Ik wilde zojuist mijn maandbundel voor mijn simonly naar beneden aanpassen maar zodra ik dit wil bevestigen krijg ik een melding:
Oeps het ging even mis..
Is er een storing?
Bladzijde 1 / 1
Hoi jerry571288,
Wat vreemd dat je die melding krijgt zeg :S Ik heb het vorige week vaker gehoord, maar onze IT afdeling geeft aan dat dit allang weer verholpen zou moeten zijn.
Ik krijg de tip om je te vragen of je het nog eens wil proberen nadat je het cashe geheugen en de cookies van je browser hebt verwijderd. Hierna zou de "oeps" melding niet meer verschijnen 🙂
Wil je me laten weten of het met deze tip wel is gelukt?
Wat vreemd dat je die melding krijgt zeg :S Ik heb het vorige week vaker gehoord, maar onze IT afdeling geeft aan dat dit allang weer verholpen zou moeten zijn.
Ik krijg de tip om je te vragen of je het nog eens wil proberen nadat je het cashe geheugen en de cookies van je browser hebt verwijderd. Hierna zou de "oeps" melding niet meer verschijnen 🙂
Wil je me laten weten of het met deze tip wel is gelukt?
Ik heb alles geprobeerd en probeer het nu al 3 dagen aan een stuk:
cache, cookies, alles gewist
met zowel firefox als internet explorer geprobeerd
ze vroegen me een prt sc van het probleem te sturen en dit heb ik ook gedaan maar nog niets van gehoord
als je me een email adres stuurt kan ik deze ook naar jou sturen.. kunnen jullie het niet jullie systeem voor me wijzigen?
gr jeroen
cache, cookies, alles gewist
met zowel firefox als internet explorer geprobeerd
ze vroegen me een prt sc van het probleem te sturen en dit heb ik ook gedaan maar nog niets van gehoord
als je me een email adres stuurt kan ik deze ook naar jou sturen.. kunnen jullie het niet jullie systeem voor me wijzigen?
gr jeroen
Hoi Jeroen,
Ik kan me voorstellen dat het heel frustrerend is, maar je printscreen is ontvangen en ze zijn er mee bezig voor je.
De wijzigingen zijn alleen met Mijn Simyo te maken, dus wij kunnen het helaas niet voor je doorvoeren, maar je bent nog ruim op tijd. En we zijn dus hard voor je bezig. Er gaat echt even iets niet zoals het hoort. :(
Zodra we iets horen van de IT afdeling word jij daar ook weer van op de hoogte gesteld.
Groetjes,
Charlene
Ik kan me voorstellen dat het heel frustrerend is, maar je printscreen is ontvangen en ze zijn er mee bezig voor je.
De wijzigingen zijn alleen met Mijn Simyo te maken, dus wij kunnen het helaas niet voor je doorvoeren, maar je bent nog ruim op tijd. En we zijn dus hard voor je bezig. Er gaat echt even iets niet zoals het hoort. :(
Zodra we iets horen van de IT afdeling word jij daar ook weer van op de hoogte gesteld.
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.