De waarde van de nummer en wachtwoord velden wordt gewist als je er op klikt, dat is soms nogal onhandig. Zou dit gefixed kunnen worden?
1. Vul nummer in
2. Vul wachtwoord in
3. Klik op nummer omdat er een foutje in zit: oeps, hele nummer weg
Bladzijde 1 / 1
Probeer je cookies te wissen en weer opnieuw in te loggen.
Hoi Zen79,
Kan je even laten weten of de tip van Martijn heeft geholpen? Hiermee zou je het namelijk op moeten lossen.
Groetjes,
Alex
Kan je even laten weten of de tip van Martijn heeft geholpen? Hiermee zou je het namelijk op moeten lossen.
Groetjes,
Alex
Hoi Alex,
Nee, de tip van Martijn is irrelevant en helpt niet.
Nee, de tip van Martijn is irrelevant en helpt niet.
Hoi Zen79,
Ik heb zojuist zelf geprobeerd om in te loggen en begrijp je punt. Het is niet mogelijk om dit te wijzigen. Simyo heeft er bewust voor gekozen om het nummer/wachtwoord te wissen als erop wordt geklikt zodat klanten deze gegevens kunnen wijzigen. Meestal wordt er opnieuw geklikt op het nummer/wachtwoord-veld omdat er een verkeer nummer en/of wachtwoord is ingevoerd. Door het nummer/wachtwoord na het klikken te wissen kun je vervolgens de juiste gegevens invoeren.
Groetjes,
Manisha
Ik heb zojuist zelf geprobeerd om in te loggen en begrijp je punt. Het is niet mogelijk om dit te wijzigen. Simyo heeft er bewust voor gekozen om het nummer/wachtwoord te wissen als erop wordt geklikt zodat klanten deze gegevens kunnen wijzigen. Meestal wordt er opnieuw geklikt op het nummer/wachtwoord-veld omdat er een verkeer nummer en/of wachtwoord is ingevoerd. Door het nummer/wachtwoord na het klikken te wissen kun je vervolgens de juiste gegevens invoeren.
Groetjes,
Manisha
Wat onhandig zeg. Zonder deze onhandigheid is het ook perfect mogelijk een verkeerd nummer of naam te wijzigen.
Hoi Zen79,
Ik vind het jammer om te vernemen dat je dit onhandig vindt. Zoals ik eerder aangegeven heb heeft Simyo hier bewust voor gekozen.
Groetjes,
Manisha
Helaas wel. Welke UI design guide schrijft dit voor?
Hoi Zen79,
Ik ga intern en nav klantreacties even na of het wenselijk is om hier iets aan te doen.
Groetjes,
Alex
Ik ga intern en nav klantreacties even na of het wenselijk is om hier iets aan te doen.
Groetjes,
Alex
Hi Alex,
Is er nieuws?
Is er nieuws?
Hoi Zen79,
Helaas nog geen wijziging. Wel opnieuw doorgegeven. Ik ben het met je eens dat het handig zou zijn als hier wat aan gedaan wordt :)
Groetjes,
Alex
Helaas nog geen wijziging. Wel opnieuw doorgegeven. Ik ben het met je eens dat het handig zou zijn als hier wat aan gedaan wordt :)
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.