Skip to main content
antwoord

Login App niet gelijk aan Login website

• August 23, 2025
  • 6 reacties
  • 43 Bekeken

Wat is het toch met de App. Het lukt mij nooit om in te loggen met de accounts van waarmee ik op Mijn Simyo website wel kan inloggen. Iets voorkomt dat dezelfde passwords op beide omgevingen werken. Ik heb het gebruikt van de App maar opgegeven omdat ik mijn wachtwoorden op de site nu tenminste goed werken. Dan maar geen App, maar slecht is het zeker. 

Beste antwoord door berkhoff

App verwijderen en opnieuw installeren was inderdaad de oplossing vorr het inlog probleem. Vreemd aangezien het een nieuwe telefoon betrof en dus alle apps opnieuw ware geinstalleerd.

Niet dat het het beheren van meerdere nummers (kinderen) onder mijn hoofdnummer nu wel goed werkt. De app geeft bij wisselen van nummer nu telkens “Er is iets misgegaan. Geen zorgen! Probeer het later nog een keer” . Uiteraard blijft deze melding terugkomen bij latere keren...

6 reacties

Friesian
  • Forum Expert
  • August 24, 2025

Hoi ​@berkhoff 

Wat vreemd want dat zou gewoon allebei moeten kunnen werken. Zo hebben mensen in de app bijvoorbeeld meerdere nummers in beheer en  kunnen in de app 1 hoofdnummer hebben en de andere 06 (kinderen) toevoegen. 

JanD
  • Forum Expert
  • August 24, 2025

Beste ​@berkhoff heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

• auteur
  • Helper
  • antwoord
  • August 24, 2025

App verwijderen en opnieuw installeren was inderdaad de oplossing vorr het inlog probleem. Vreemd aangezien het een nieuwe telefoon betrof en dus alle apps opnieuw ware geinstalleerd.

Niet dat het het beheren van meerdere nummers (kinderen) onder mijn hoofdnummer nu wel goed werkt. De app geeft bij wisselen van nummer nu telkens “Er is iets misgegaan. Geen zorgen! Probeer het later nog een keer” . Uiteraard blijft deze melding terugkomen bij latere keren...

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • August 25, 2025

Hi ​@berkhoff,

Bedankt voor je bericht. Fijn om te horen dat het inmiddels is gelukt om in te loggen in de app!

Zou je een screenshot van de foutmelding kunnen plaatsen in dit topic? Ik kijk dan graag even met je mee. Ik hoor ook graag van je welk toestel je hebt.

Super bedankt voor jullie hulp! ​@Friesian & ​@JanD 🙂

Groetjes,
Roeqajja

• auteur
  • Helper
  • August 26, 2025

Dit is de foutmelding die ik krijg als ik van het hoofdnummer wissel naar een ander nummer. Dit gaat alleen maar weg door de app geforceerd af te sluiten. 

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • August 29, 2025

Hi ​@berkhoff,

Bedankt voor je screenshot. 

Zou je nog even kunnen aangeven welke telefoon + software versie je hebt? Dit is namelijk van belang om te weten voor onze technische dienst.

Alvast bedankt! 🙂

Groetjes,
Roeqajja