.

Beantwoord

levertijd vervangende simkaart

  • 7 January 2014
  • 4 reacties
  • 945 Bekeken

Ik heb vorige week een vervangende simkaart aangevraagd ,hoe lang is de levertijd?
Want een dag later heb ik een nieuw simkaart voor mijn dochter aan gevraagd.
En die is al binnen.

Groeten Claudia
icon

Beste antwoord door Ernst 8 January 2014, 14:26

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Claudia de Best, welkom op het Simyo forum :)

Als ik terugzoek op je adresgegevens, zie ik slechts met de aansluiting waarmee je op het forum actief bent een bestelling van een vervangende simkaart.
Zou je het met de aansluiting waarmee het niet gelukt is nog eens kunnen proberen en het hier laten weten? Dan checken we of het allemaal goed gaat.
Voor mij zelf een vervangende kaart aangevraagd .5 euro is al afgeschreven van mijn beltegoed.
Maar vervangende kaart nog steeds niet ontvangen .
Simkaart voor mijn dochter (andere adres gegevens ) is binnen en is geactiveerd en doet het gewoon.
Die heb ik later besteld als mijn vervangende simkaart.
Hoe lang gaat het nog duren?
Reputatie 3
Badge +9
Je moet dus een nieuwe bestelling plaatsen, wellicht dat er met je vorige bestelling iets mis is gegaan.
Badge +6
Voor mij zelf een vervangende kaart aangevraagd .5 euro is al afgeschreven van mijn beltegoed.
Maar vervangende kaart nog steeds niet ontvangen .
Simkaart voor mijn dochter (andere adres gegevens ) is binnen en is geactiveerd en doet het gewoon.
Die heb ik later besteld als mijn vervangende simkaart.
Hoe lang gaat het nog duren?


Hoi Claudia de Best,

Dat is vervelend dat je simkaart niet hebt ontvangen. Kan je mij in een privé bericht je adres sturen zodat ik kan controleren of het adres klopt. Graag verneem ik ook van je welke simkaart je wilt ontvangen.

Reageer