Skip to main content
Dagelijks kijk op Mijn Simyo naar mijn gebruik en wat mij opvalt is dat bij het weergeven van verzonden sms's een vertraging optreedt van zo'n 9 dagen. Bv. Sms verzonden op 5 maart en wordt op Mijn Simyo op 14 maart weergegeven. Hoe is dit mogelijk? Zo heb ik nooit de mogelijkheid om mijn verbruik te controleren.
Welkom op het forum Brandius,



Het is mogelijk dat je verbruik met een vertraging wordt verwerkt. De verstuurde sms berichten waar je op doelt zijn overigens verstuurde sms berichten naar het buitenland. Verbruik in/naar het buitenland wordt vaak met een vertraging verwerkt. Ik zag trouwens dat de verstuurde sms berichten afkomstig zijn van Facetime/iMessage. In dit topic kun je meer informatie terug vinden.



Groetjes,



Alex
Dat is niet alleen met sms met internet en je belminuten loop je ook 1 dag achter en dat vind ik beeld telang! En waarom heeft simyo geen app waar e kan zen hoeveel min en belminuten nog!?
Hoi,



Het verbruik wordt inderdaad niet realtime verwerkt. Daarom kun je op je persoonlijke pagina ook precies zien tot welke datum + tijdstip het verbruik is bijgewerkt. We zullen binnenkort onze eigen Simyo app lanceren. Meer informatie over onze app kun je hier vinden.



Groetjes,



Alex
Ik heb sindskort een dualsim toestel: goedkope belminuten van Simyo en een data abonnement van KPN. Wat een verschil!! Bij KPN dus wel realtime inzicht in je verbruik. Zalig. En ja: je betaalt meer en je krijgt dus ook meer ;-)



Wanneer ik een leuke aanbieding bij KPN zie dan is de kans groot dat ik toch over ga stappen. Maar goed: voorlopig nog wel even bij Simyo :-)



De altijd achter de feiten aanlopende provider noem ik Simyo tegenwoordig gekscherend. 😉

Reageer