Skip to main content
Hallo vraagbaak: ik dacht op mijn laatste dag nog even mijn restje minuten/sms op te maken en zie dat mijn tegoed al op 0 minuten staat, terwijl ik nog een rest had. Weten jullie hoe dit komt?



 Hieronder mijn verbruik:



Geschiedenis

Juli



Verbruik voor  06xxxxxxxx tussen 01-07-2013 en 31-07-2013



--------------------------------------------------------------------------------



Minuten gebeld



10 x Gesprekken binnen Nederland € 0.21

  



--------------------------------------------------------------------------------



Minuten gebeld



77 x SMS binnen Nederland € 0.00





groet, Willeke
Hoi Willekes, van harte welkom op ons forum!



De gegevens op Mijn Simyo lopen altijd wat achter, je kunt dit zien omdat er duidelijk vermeld staat tot wanneer het verbruik is bijgewerkt.

Als je na die tijd gebeld hebt of SMS-jes gestuurd die nog niet in het overzicht staan moet je daar rekening meehouden.



Uit overwegingen van privacy kan je beter je 06 niet hier vermelden, de moderatoren kunnen zien welke gebruikersnaam is gekoppeld aan een 06 nummer.
Bedankt voor de tip qua privacy. Dus het houdt in dat ik de 30e moet bekijken wat ik nog over heb...
Als een maand 31 dagen heeft :)



In februari is het een beetje moeilijk, zelfs onmogelijk, om op de 30e te kijken 🙂
Hallo vraagbaak: ik dacht op mijn laatste dag nog even mijn restje minuten/sms op te maken en zie dat mijn tegoed al op 0 minuten staat, terwijl ik nog een rest had. Weten jullie hoe dit komt?



 Hieronder mijn verbruik:



Geschiedenis

Juli



Verbruik voor  06xxxxxxxx tussen 01-07-2013 en 31-07-2013



--------------------------------------------------------------------------------



Minuten gebeld



10 x Gesprekken binnen Nederland € 0.21

  



--------------------------------------------------------------------------------



Minuten gebeld



77 x SMS binnen Nederland € 0.00





groet, Willeke




Hoi Willekes,



Nogmaals welkom :)



Je kunt je verbruik nog specifieker bekijken. Als je op 10 x gesprekken... klikt, zie je welke gesprekken en hoe lang ze hebben geduurd.

Zo ook bij 77 x sms..., dan zie je naar welke nummers en wanneer.



De €0,21 had je niet over, maar zat je al over je bundel.

Bij Overzicht kijk je hoeveel je over hebt, dat staat er in minuten/smsjes, niet in geld. Bij Verbruik kun je zien wat je hebt verbruikt, en wat je eventueel moet bijbetalen.



Is het nu iets duidelijker?



Groetjes,

Charlene

Reageer