.

Beantwoord

Krijg melding "Hé: hier gaat iets mis. error 1.1" wat nu?

  • 1 December 2015
  • 15 reacties
  • 565 Bekeken

Krijg melding Hé: hier gaat iets mis . error 1.1
wat nu?
icon

Beste antwoord door Naomi 2 December 2015, 11:02

Bekijk originele reactie

15 reacties

Oke? het is gelukt om in te loggen. Wat er aan de hand is weet ik niet maar het werkt weer........
Reputatie 4
Badge +10
Hoi rolandk, welkom op het Simyo forum!

Sommige klanten hadden problemen met inloggen. Mijn excuses voor het ongemak. Gelukkig hebben mijn IT collega's dit opgelost. Ook fijn om te horen dat je dit hebt gemerkt, dankjewel voor het doorgeven.

Mocht je nog met iets zitten, dan weet je ons forum te vinden 😉
Badge +1
Ik heb nu deze problemen ook bij instellingen en facturen. De rest van de pagina's pakt hij wel

Erik

PS, ik word door simyo als EC gezien. Is dit te wijzigen?
Ook ik krijg de melding en kan dus niet opwaarderen....
Hallo ik krijg ook een error 1.1 bij de instellingen en ik moet er in voor de Pukcode! Kan iemand me helpen?
Badge +1
En de medewerkers van het forum zijn er pas morgen weer, cursus
Fijn Symio iser niet meer vanaf twee uur! Dus tot morgen wachten?
Lijkt erop dat dit vandaag niet meer goed komt :D

Simyo Nederland ‏@simyonl 3 u3 uur geleden
Vanaf 14 uur doen we de lichten uit bij Social Morgen om 9 uur staan we weer klaar! Wil je weten waarom? Check http://bit.ly/1RGnvcU

Half "Mijn Simyo" ligt plat, maar het zal wel 🆒
ik kan ook niet inloggen in mijn instellingen,. wil graag mijn nieuwe kaart registeren 😞
Reputatie 6
Badge +10
Hoi carin71, Joster aida en ErikM1972,

Dat we op Webcare/social/forum niet meer bereikbaar zijn, betekend niet dat de klantenservice dicht is 😉. We waren gewoon tot 17.30 bereikbaar via de telefoon of de e-mail. Alleen de moderators waren er even tussenuit. Inmiddels moet dit helemaal zijn opgelost. Kunnen jullie dit bevestigen?

Groetjes, Tiury
Badge +1
Opgelost 🙂
Badge +1
Tiury,
geen antwoord op mijn vraag over EC, ipv Erik
Reputatie 7
Badge +10
Hoi ErikM1972,

Sorry! Deze vraag heeft Tiury denk ik over het hoofd gezien. Hij stond een beetje verstopt tussen alle meldingen ;)

Op het moment dat jij bij jouw contract EC hebt aangegeven (jouw initialen?), is dit de naam die in Mijn Simyo en op jouw contract staat. Helaas is er op dit moment nog geen optie om jouw voornaam te wijzigen via Mijn Simyo. Voor mijn bestaat deze mogelijk ook niet.

Zoals gezegd, op dit moment is het niet mogelijk. We zijn er wel onderzoek naar aan het doen of het van belang is dat wij dit wel mogelijk maken. Je bent namelijk niet de eerste die hiernaar vraagt. Er zijn nog geen plannen bekend maar weet dat we zeker wat doen met de meldingen die hierover binnenkomen.

Groetjes,
Angela
Na inloogen krijg ook ik de melding dat er iets mis gaat. Kan wel bij facturen, niet bij instellingen. Wil mijn 3g aanzetten voor in het buitenland. Ben nu in het buitenland en zie dit graag geregeld.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Alice04,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend dat je deze melding krijgt te zien! Ik kan me voorstellen dat je jouw wijzigingen graag wilt uitvoeren.

Het kan zijn dat je een andere browser zal moeten proberen. Google chrome werkt het beste met onze website. Daarnaast is het verwijderen van de cookies vaak een oplossing 🙂 Ik hoor graag van je of dit heeft gewerkt.

Omdat je nu in het buitenland zit, kan ik me voorstellen dat je de optie zelf niet geheel gemakkelijk aan kunt zetten. Daarom heb ik dit voor deze keer voor je gedaan. Je kunt jouw telefoon uit- en aanzetten. Als je hierna de dataroaming aanzet in je telefoon, kun je gebruik maken van het internet. Laat je weten of het werkt?

Groetjes,
Angela

Reageer