.

Beantwoord

Krijg ik bij opzeggen geen bevestiging?

  • 20 December 2013
  • 5 reacties
  • 1144 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Mijn jaar abb. loopt tot 21 januari en wil ik opzeggen. Ik heb daarvoor op het kopje opzeggen geklikt, de 4 vragen beantwoord en verzonden.
Is op deze manier dan de opzeggen geregeld? Ik zie verder geen bevestiging in beeld staan en ook niet via de mail gehad.
Het is voor mij nu onduidelijk of mijn abb. daadwerkelijk is opgezegd.
icon

Beste antwoord door Charlene 30 December 2013, 17:02

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi mba, welkom op het forum.

Wat jammer dat je wilt opzeggen... :(
Voor zover ik weet zit voor een aantal klanten een bug in Mijn Simyo, waardoor de opzegbutton niet werkt. Dit lijkt me bij jou ook ghet geval, aangezien ik geen opzegging zie. Wat ik dan wél bijzonder vind is dat je de 4 vragen hebt kunnen beantwoorden 😕

Ik kan vanaf hier je opzegging voor je in orde maken, maar niet op 21-01, sorry. Dit kan dan 01-01 of 01-02 worden.
Kun je me laten weten welke je wilt?

Als je trouwens overstapt naar een andere provider met nummerbehoud, hoef je verder niets te doen. Dan wordt je abo wel gewoon opgezegd.
Bedankt voor de reactie. vandaar. 01-02-2014 is prima als opzegdatum.
Krijg ik hiervan nog een bevestiging?
Badge +8
Bedankt voor de reactie. vandaar. 01-02-2014 is prima als opzegdatum.
Krijg ik hiervan nog een bevestiging?


Hoi mba,

Dan raad ik je toch aan om na de einddatum van je contract en voor de 26ste (dus tussen 21-1 en 26-1) op te zeggen via Mijn Simyo. Dit gaat dan namelijk wel lukken en zal dan voor 1-2 zijn. Dan krijg je de bevestiging ook binnen per email.

Groetjes,
Charlene
Oke dan ga ik dat proberen, want ik probeer het nu al maar nog steeds hetzelfde probleem.

Bedankt voor de reactie. vandaar. 01-02-2014 is prima als opzegdatum.
Krijg ik hiervan nog een bevestiging?


Hoi mba,

Dan raad ik je toch aan om na de einddatum van je contract en voor de 26ste (dus tussen 21-1 en 26-1) op te zeggen via Mijn Simyo. Dit gaat dan namelijk wel lukken en zal dan voor 1-2 zijn. Dan krijg je de bevestiging ook binnen per email.

Groetjes,
Charlene
Badge +6
Hoi mba,

Klopt dat het nu nog niet lukt, maar probeer het zoals Charlene al aangaf tussen 21-1 en 26-1 nog eens alsjeblieft 🙂.

Reageer