.

Beantwoord

Krijg de Mijn Simyo app nog een windows 8.1 update?


Word de windows app nog aangepast zodat hij er uitziet en werk net zo als de android app?
icon

Beste antwoord door Ray 31 July 2015, 08:14

Bekijk originele reactie

12 reacties

Waarschijnlijk niet. Simyo legt zijn prioriteiten niet bij de ontwikkeling van de Windows Phone app voor Sim only.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi leisbo, welkom terug op het Simyo forum 🙂.

Je hebt van Raytje, onze Windows Phone expert, al begrepen dat de Mijn Simyo app niet snel (of misschien helemaal niet meer) een update krijgt naar een nieuwere versie.

Groetjes, Tiury

Bedankt voor het antwoord Raytje 🙂.
Bedankt voor de antwoorden jongens.
Vind het wel raar dat ze er niets aan doen,wij windowsfoon gebruikers zijn toch
ook gewoon klanten die net zoveel betalen als android en appel gebruikers.
Lijkt mij stug dat het team van simyo de app niet kan aanpassen terwijl er al
kids rond lopen van 10 jaar die al zelf apps ontwikkelen in dit geheel gratis!!!!!!!!!!!!
groeten Leisbo
Maar die apps worden over het algemeen niet ontwikkeld voor Windows Phone. Als ik zeg dat 3% van de Simyo klanten een Windows Phone heeft dan is dat een pure gok maar zit ik er misschien niet eens heel erg naast.
Blijf het toch raar vinden,als je dan toch een app maakt/schrijft dat ie dan niet het zelfde word gemaakt als
de android en appel app.Het moet voor een appmaker/schrijver toch een eitje zijn om dat te doen.
Ben al ik weet niet hoeveel jaren tot grote tevredenheid klant bij Simyo maar dit valt me toch een beetje tegen.
Waarom niet de drie systemen gelijk behandelen,al is er ook een die nog ver achter loopt?
Het moet voor een appmaker/schrijver toch een eitje zijn om dat te doen.

Is ook zo, maar het probleem is.....wanneer iemand een app maakt voor Windows phone dan betekent dat nog niet dat het ondersteund wordt door de provider. En dat is dan het probleem waar je tegenop loopt. Bij problemen hoeft niet bij Simyo aangeklopt worden maar bij degene die het spiegelei:D heeft in elkaar geflanst.
De enige optie die er op dit moment is is https://mijn.simyo.nl
Tja een eitje bakken is nog al moeilijk schijnbaar........helaas
Helaas moet ik je opnieuw teleurstellen. Ook dat is niet waar....bak er regelmatig èèn.🆒
Roerei, spiegelei...U roept maar, wij leveren.:P:cool::D
En als ik me niet vergis heeft Simyo hoogstpersoonlijk ook een keukenprinsesje, volgens mij heet ze Naomi..:)🆒
Reputatie 7
Badge +9
Begrijp me goed, ik snap je frustratie. Wat de meerderheid van de gebruikers heeft, wil jij ook graag toegang tot.
Ik denk echter dat Simyo het 'simpele eitje' bakken al lang had gedaan, als het zo simpel / gevraagd was. Ik kan niet in de keuken kijken, maar er zal extra moeite, tijd en geld gestoken moeten worden in de ontwikkeling. Vermoed ik. Blijkbaar want anders was dat commerciële ei er al lang. En kids van 10 zullen ze er vast niet voor aan het werk zetten. ;)
In de ouwe tijd toen er nog video was, had je ook 3 systemen. Betamax was het minst doorgedrongen systeem, dus namen videotheken en winkeliers ook niet (meer) de moeite en investering om banden van dat systeem in hun bedrijf op te nemen / aan te bieden. Balen voor de Betamaxgebruikers dus want hun systeem was zeker niet slecht. De klant denkt met emotie, een bedrijf in eerste instantie commercieel.
Maar nogmaals, ik snap je frustratie.
Bedankt voor de reacties.
"de leon"Ben niet zo zeer gefrustreerd maar voel me een beetje achtergesteld.
Misschien komen ze er nog wel een keer achter dat windows ook echt
een geweldig systeem is voor op een smartphone.Heb jaren lang androids
gehad,ook een goed systeem,maar wou eens wat anders uitproberen.
Het bevalt tot nou toe prima,ook zonder goedwerkende simyo app.
"Friesian"Volgens mij kan het simyokeukenprinsesje ook geen windowsappeitje bakken.....toch.
Maar oke alle flauwekul ff aan de kant,ik wacht wel af wat simyo er zelf mee doet.
Jonges bedankt
Nog even dit leisbo.
Je vraag is al vaker langsgekomen. Simyo en de telefoonshop staan "los van elkaar". Maar wanneer ik daar kijk zijn van de 24 telefoons er 4 met Windows OS, in zoverre is je vraag niet ongegrond.:)🆒
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Leisbo,

Friesian geeft het al een beetje aan; wij zijn Windows Phone écht niet vergeten, hoor. We bieden inderdaad meer dan het marktaandeel aan Windows Phones aan.
Er zitten alleen flink meer haken en ogen aan ontwikkelen en uitbrengen van apps voor Windows Phone.
Dat, en een marktaandeel waarvan Raytje een behoorlijk eind in de juiste richting zit heeft ons doen besluiten op dit moment deze app te laten zoals ie is.

Reageer