M
Bij de mijn Simyo app krijg ik steeds de melding dat ik een verouderde versie heb en moet updaten.
Heb app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Probleem blijft.
Wel kan ingelogd worden via www.mijnsimyo.nl
Bladzijde 1 / 1
Er zijn nog meer mensen met dit probleem zie:
https://forum.simyo.nl/stel-je-vraag-57/mijn-simyo-app-zegt-dat-er-een-update-is-die-ik-moet-instaleren-maar-die-is-er-niet-42037/index1.html#post187288
https://forum.simyo.nl/stel-je-vraag-57/mijn-simyo-app-zegt-dat-er-een-update-is-die-ik-moet-instaleren-maar-die-is-er-niet-42037/index1.html#post187288
Ik heb de melding ook gekregen, de update uitgevoerd en kan nu als normaal inloggen.
Hi Janob23,
Welkom op het Simyo Forum! 🙂 Om het forum overzichtelijk te houden heb ik je vraag even verplaatst.
Goed dat je even contact met ons opneemt hierover. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je de Mijn Simyo app goed kan gebruiken. Zoals PaulH al aangeeft ben je niet de enige die hier last van heeft. In het topic waar hij naar verwijst is het opgelost door de app helemaal te verwijderen en daarna te herinstalleren. Kun je proberen of dat bij jou ook helpt?
Hou je ons op de hoogte of het gelukt is? :)
PaulH en Ray grote dank voor het meedenken!!
Groetjes,
Thomas
Welkom op het Simyo Forum! 🙂 Om het forum overzichtelijk te houden heb ik je vraag even verplaatst.
Goed dat je even contact met ons opneemt hierover. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je de Mijn Simyo app goed kan gebruiken. Zoals PaulH al aangeeft ben je niet de enige die hier last van heeft. In het topic waar hij naar verwijst is het opgelost door de app helemaal te verwijderen en daarna te herinstalleren. Kun je proberen of dat bij jou ook helpt?
Hou je ons op de hoogte of het gelukt is? :)
PaulH en Ray grote dank voor het meedenken!!
Groetjes,
Thomas
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.