.

Vraag

kosten internet gebruik die er niet is

  • 24 April 2012
  • 8 reacties
  • 813 Bekeken

Badge
Hoi,

ik wil graag weten of er meerdere personen zijn die internet hebben uitstaan in hun profiel en toch op de factuur kosten in rekening gebracht krijgen
ik heb geen internet maar kijg toch maandelijks 1 cent in rekening gebracht op de factuur. wie heeft dit ook
ik kan me voorstellen dat er meer mensen zijn maar dit niet opvalt omdat het maar om 1 cent gaat maar met zoveel aansluitingen en op jaarbasis loopt dit aardig op. en erger nog dit is diefstal want je neemt iets waar je geen recht op hebt of eigenaar van bent.
graag hoor ik wie dit nog meer heeft zodat ik iets kan ondernemen tegen dit soort ongewenste praktijken
en simyo aanspreken dat ze hun organisatie niet op orde hebben ik weet dat heel Nederland niet op orde is maar we moeten toch ergens beginnen

8 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Didgikorrie,

Allereerst onze excuses voor de vertraagde reactie.
Volgens ons systeem heb je inmiddels contact gehad met onze Klantenservice. Een collega heeft de onterechte datakosten van 5 cent vergoed en ervoor gezorgd dat de internetinstellingen nogmaals worden nagekeken door onze netwerkspecialisten. Wij gaan er vanuit dat het probleem hiermee is opgelost.

Mocht je nog vragen hebben, dan vernemen we dit graag.

Groetjes,

Manisha
Badge
Hoi,
ik denk niet dat dit forum de plaats is om een discussie hierover te voeren en daarmee Simyo in discrediet te brengen.
maar dit loopt al meerdere maanden dus het juiste antwoord was dan geweest erbij te zetten vanaf wanneer deze vergoeding heeft plaats gevonden.
dit moet ik nog uitzoeken dan want ik denk dat dit allang gaande is al zeker een jaar denk ik
dit is hoe je het wil noemen voor mijn goevoel diefstal maar nogmaals hier wil ik de discussie niet voeren
en ik ben zeker niet de enige waar dit gebeurd dus wil ik een ieder oproepen om de factuur goed te controleren en zich bij mij te melden om te zien of we via de opta dit fenomeen kunnen oplossen
Reputatie 5
Badge +10
Hoi didgikorrie,

Helaas kan het voorkomen dat ook Simyo een fout maakt. Indien een klant ons er op attendeert dat iets niet klopt of wanneer Simyo constateert dat iets niet klopt, zullen wij dit rechtzetten. Dit is in jouw geval ook gebeurd. De klantenservice, maar ook het forum is juist opgezet zodat klanten vragen, opmerkingen etc. kwijt kunnen. Wij hopen dan ook dat klanten contact met de klantenservice opnemen of hun vraag/opmerking op het forum plaatsen zodat wij deze kunnen behandelen.

Groetjes,

Alex
Badge
Nou ik heb nog niet gezien dat de kosten terug zijn hoor

en er is toch wel meer afgeschreven dan je hier verteld ik ben nu alle facturen aan het nazoeken

mooie woorden van een moderator kan ik niets mee wel als hij het dan oplost

maar misschien is een brief naar de OPTA of een KASSA wel een oplossing ik lees op het forum hier dat ik vele medestanders zal krijgen

jammer want ik ben eigenlijk wel blij met SIMYO als provider maar niet met de dingen die ze doen

laat maar horen in welke facturen dit is gecorrigeerd dan
Badge +2
Beste didgikorry,

De kosten van € 0,05 zullen worden verrekend met de komende factuur. Onze excuses dat het wat langen duurt dan gebruikelijk.

Groetjes,

Arie
Badge
Hoi Arie,
Ook jij dient beter je best te doen om informatie te vergaren.
ik heb nog geen kosten verrekend gezien en het gaat ook niet om 0,05 eurocent.
op de factuur van februari staat zelfs 3,82 op weer een andere 0,75 in maart 0,01 en zo zijn er meer
dus eerst onderzoek doen en dan antwoorden eigenlijk doe je het zelfde als Simyo je probeerd iets te vertellen maar zegt niets.
jammer dat je als moderator dan dit soort uitspraken doet geeft niet echt veel vertrouwen
Badge
Hoi Arie
hieronder een mail die ik krijg van jou via de klanten service
je moet echt beter je werk doen want deze service staat gwoon uit op mijn persoonlijkepagina je hebt echt niet geken mag ik zeggen wat vervelend of ga ik nu te ver als dat zo is dan mijn excuus
dus probleem niet opgelost dus

Beste heer/mevrouw,
Het netwerk registreert enkel waarvoor vanaf uw simkaart opdracht toe is gegeven. Het toestel maakt dus op de één of andere manier toch verbinding met het internet. Wij adviseren u hiervoor de optie 'internet op je mobiel/MMS' via uw persoonlijke pagina uit te schakelen.
Wij hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest. Mocht u nog vragen hebben, dan vernemen wij die graag.
Met vriendelijke groet,
Ari
________________________________________
Simyo - Contact Mail, 30-Mei 09:55 (CEST):
Mail verstuurd vanaf publiek reactieformulier
K DoB


Op mijn factuur voor de maand januari is er een bedrag van ¿ 3,82 aan kosten mbt tot internet op je mobiel ingehouden. Ik gebruik de telefoon alleen om te bellen en af en toe een sms. Ik gebruik zeker geen internet. Dus ik vind het vreemd dat hier verbruikskosten in rekening worden gebracht.
Het factuurnummer is 22280927 datum 17-02-2012. Bij deze verzoek ik u vriendelijk deze kosten aan mij retourneren.
Op de factuur van 19 maart met nummer 22402799 is dit ook het geval ¿ 0,75 aan internetkosten, maar ik heb geen internet op mijn mobiel.
Met vriendelijke groet,
dhr K. Dob
Reputatie 5
Badge +10
Hoi didgikorrie,

Je vraag/probleem heb ik inmiddels in hier behandeld.

Groetjes,

Alex

Reageer