.

Beantwoord

Komt er nog een nieuwe bundelkorting?

  • 15 June 2019
  • 4 reacties
  • 306 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

Komen jullie deze zomer ook nog met een kortingsactie net als in mei t/m juli 2018 (korting op de 1000 en 4000 mb-bundels) of zoals de 'Doe Je Ding Deals' in december 2018 t/m januari 2019?

Groet van Jan uit Franeker
icon

Beste antwoord door Kevin 16 June 2019, 12:57

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi jgroendijk,

Ik hoop het natuurlijk wel! Helaas is er voor nu nog niets over bekend. Houd vooral onze website, sociale kanalen en het forum in de gaten. Als er een nieuwe actie komt dan laten we dat via die weg weten! 😀

Groetjes,

Kevin
Badge
Dan doen we dat, maar vind het op dat gebied erg rustig op het moment bij jullie en dacht dat jullie voor de zomer wel met een actie zouden komen!

Groet van Jan
Ik denk niet dat die er nog gaat komen. Het is al halverwege juni. Ik had altijd 1 GB, dat werd standaard vorig jaar voor dezelfde prijs 2 GB. So far so good zou je zeggen. In de vakantiemaanden (juli, augustus en september) verhoogde ik mijn bundel tijdelijk naar 8 GB en ging daarna terug. Maar als ik nu tijdelijk verhoog kom ik in het nieuwe systeem terecht (waar ik overigens door Simyo wel op attent wordt gemaakt). Dat betekent dat ik in plaats 4 euro voor 2 GB, 8 euro ga betalen voor een gemiddeld gebruik van 559 mb per maand (gerekend over het afgelopen jaar buiten de vakantiemaanden om). Ik vind dit niet acceptabel. Dat is een verdubbeling van de prijs voor mijn internet bundel. Het flexibele systeem van Simyo was voor mij een goed werkend systeem.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi jgroendijk en Samber,

Op dit moment is nog geen nieuwe actie bekend. Het zou natuurlijk mooi zijn als deze in de zomer zou komen. Maar een actie bij een telecomprovider is natuurlijk niet gebonden aan een bepaalde periode in het jaar. Je ziet het dus vanzelf als er meer duidelijk is.

Samber, ik wil nog wel even reageren op je laatste opmerking. Je geeft aan dat je de verdubbeling van de prijs niet acceptabel is. Gelukkig is onze prijs exact gelijk gebleven. De actiebundels waren tijdelijk. Je hebt hier dus een aantal maanden gebruik van kunnen maken. We gaven duidelijk aan dat als je de bundel zelf weer wijzigt, je dan niet terug kunt naar een actiebundel van maanden terug. Nu je de bundel toch zelf weer gewijzigd hebt, betaal je gewoon de reguliere prijs voor de bundel van 2000 MB. Dit is dus geen nieuw systeem en je bent even flexibel als voorheen. Je zou alleen langer gebruik kunnen maken van de korting wanneer je de actiebundel zou houden.

Groetjes,

Kevin

Reageer