.

Beantwoord

Kom niet ingelogd op Mijn Simyo via app als nieuwe klant, hoe los ik dit op?

  • 11 June 2015
  • 4 reacties
  • 193 Bekeken

Kom niet ingelogd op Mijn Simyo via app als nieuwe klant Wie helpt mij?
icon

Beste antwoord door Ruud 12 June 2015, 11:32

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi RoBeRtD010612,

Welkom op ons forum:)

Ik heb je aansluiting even bekeken, daarin zie ik dat je wel kon inloggen op Mijn Simyo om de simkaart te activeren.
Welke melding krijg je als je probeert in te loggen op de Simyo app?

Je kunt proberen om de app eens opnieuw te installeren.
Heb je na het inloggen op Mijn Simyo je wachtwoord aangepast onder het kopje Mijn gegevens?
Hoi Ruud. App opnieuw geiinstalleerd. Als ik druk op wachtwoord vergeten dan ga ik buiten de app om en dan zie ik dezelfde gegevens om in te loggen en als ik dan op inloggen druk dan zit ik in de persoonlijke my Simyo omgeving. Dus nog altijd niet via app
Hoi Ruud. Wachtwoord aangepast en hij doet het nu. Probleem opgelost. Bedankt voor je reactie
Reputatie 3
Badge +7
Hoi RoBeRtD010612,

Fijn dat het nu werkt:D Graag gedaan en dankjewel voor je terugkoppeling!

Reageer