.

Beantwoord

Knoppen weg. Op pagina MijnSimyo om buitenland en internet aan of ui te zetten.

  • 7 July 2013
  • 2 reacties
  • 325 Bekeken

Badge
De knoppen zijn weg!!!!     Op de pagina Mijn Simyo om buitenland en internet aan of uit te zetten!!!!

Ik vind op de pagina Mijn instellingen geen knoppen meer om bellen in en naar het buitenland aan te zetten of uit te zetten.
Hetzelfde geld voor de internet aan of uit knop! deze staat er ook niet meer.

Dit is zeer vervelend daar dit een van de voorwaarden was dat ik een jaar abonnement heb genomen.

Het ergste vindt ik nog dat ik van Simyo geen antwoord krijg of ze dit probleem gaan onderzoeken en oplossen.

Ik denk dat ik mijn abonnement ga stopzetten wegens wanprestatie, want zo ga je niet met klanten om!!!!!!!

Misschien maakt deze topic ze wakker en gaan ze er iets aan doen!!!!!

Pierre Coolen 06-xxxxxxxx
icon

Beste antwoord door Charlene 9 July 2013, 13:50

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Al eens een andere browser geprobeerd, of cookies ververst?
Badge +8
De knoppen zijn weg!!!!     Op de pagina Mijn Simyo om buitenland en internet aan of uit te zetten!!!!

Ik vind op de pagina Mijn instellingen geen knoppen meer om bellen in en naar het buitenland aan te zetten of uit te zetten.
Hetzelfde geld voor de internet aan of uit knop! deze staat er ook niet meer.

Dit is zeer vervelend daar dit een van de voorwaarden was dat ik een jaar abonnement heb genomen.

Het ergste vindt ik nog dat ik van Simyo geen antwoord krijg of ze dit probleem gaan onderzoeken en oplossen.

Ik denk dat ik mijn abonnement ga stopzetten wegens wanprestatie, want zo ga je niet met klanten om!!!!!!!

Misschien maakt deze topic ze wakker en gaan ze er iets aan doen!!!!!

Pierre Coolen 06-xxxxxxxx

Al eens een andere browser geprobeerd, of cookies ververst?

Hoi Pierre Coolen,

Ik heb je telefoonnummer even verwijderd, omdat dat privacygevoelig is. :)
Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is dat de knoppen niet juist worden weergegeven. Ik zie ook dat daar in de email die je terug hebt ontvangen, niet echt op wordt ingegaan. Het is niet de bedoeling dat je die knoppen niet ziet, daar gaat dus iets verkeerd.
Wat ik je wil vragen is: welke browser je gebruikt, of je inderdaad al hebt geprobeerd wat Scotsman aangeeft, en wat er gebeurt als je op F5 drukt om de pagina te verversen.
Mochten de knoppen dan nog steeds weg zijn, zou je me dan een printscreen kunnen sturen, zodat ik daarmee naar de technische afdeling kan? Dit mag hier op het forum, of per email naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email]

Groetjes,
Charlene

Reageer