Skip to main content
Hallo,



Vandaag keek ik naar mijn datategoed en hij stond op 343mb een uurtje later keek ik naar mijn data tegoed en toen had ik nog maar 159mb. Niet op mijn 3G gezeten want ik zit op wifi. Hij blijft telkens verspringen en ik weet nu dus niet welk tegoed ik aan moet houden?

Groetjes,



Michelle
Hallo Michellee,



De gegevens die je op Mijn Simyo ziet zijn niet real time bijgewerkt.

Heb je geen bericht gehad dat je 50% of 80% procent van je bundel op is?



Het kan ook zijn dat je dacht op Wifi te zitten en dat je gewoon internet gebruikt via Simyo.

Je toestel zegt meestal vanzelf al of het wifi netwerk te traag is, zo ja schakelt hij automatisch over naar het netwerk van Simyo.



Je kan voor voor de 25ste de bundel met 1 stap verhogen. Dan weet je bijna zeker dat je volgende maand genoeg tegoed hebt.



Het is trouwens logisch dat het data tegoed blijft verspringen. Als je mb's verbruikt gaat dit natuurlijk van je tegoed af.



Heb ik je zo goed geholpen?
Hoi Maikel,



50% wel! 80% bericht niet gehad.. Nou het gaat er meer om dat als ik de ene keer kijk meer mb's heb dan de andere keer? Aanpassen lukt me wel maar meer dat het van meer naar minder verspringt. Zover ik heb kunnen zien blijft hii op Wifi staan.



Groetjes,

Michelle
Hoi michellee en maikel.twinnie.



Controleer voor de zekerheid Mijn Simyo, de app loopt achter op mijn simyo.

En je krijgt een sms bij 50 en 100% internetverbruik.





https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/krijg-ik-een-waarschuwing-als-ik-mijn-bundel-85?c=48
https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-mijn-simyo-app-63/waarom-loopt-de-app-niet-synchroon-mijn-tele2-28238



Er gebeuren vreemde dingen !
Hoi michellee,



Het blijkt inderdaad dat voor een groep Mijn Simyo app gebruikers het dataverbruik niet correct wordt weergegeven.

Om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen hierover kun je in dit topic terecht.



Maikel.twinnie en Friesian; dank voor de ondersteuning!

Reageer