Skip to main content
Als ik in mijn simyo kijk zie ik de volgende tekst staan:



Je hebt nu 300min/sms voor 7,-

=> Maar daaronder staat dat 300min/sms 6 euro kost!



Zelfde geld voor data:

Je hebt nu 500MB voor 7,50

=>Maar daaronder staat dat 500MB 7 euro kost!



Hoe kan dit?
De tarieven zijn onlangs veranderd, de meeste zijn wat goedkoper geworden. In Mijn Simyo kan je overstappen naar de goedkopere bundels.
Oh, dat moet je dan dus zelf doen? Vreemd dat dat niet vanzelf gaat.....
Dat gaat inderdaad niet vanzelf want Simyo kan niet voor klanten zomaar belbundels wijzigen. Dat moet een klant zelf beslissen. Het gaat namelijk niet om een tariefswijziging, want de bundel die een klant al heeft blijft gewoon bestaan voor de oorspronkelijke prijs (zoals bijvoorbeeld 300 min/sms voor 7,-). Er worden in feite nieuwe produkten aangeboden en het staat de klant vrij om daar al dan niet naar over te stappen. Maar heb je eenmaal een andere belbundel gekozen dan kan je niet meer terug naar de oude belbundel.
Baas in eigen bundel, zoals dat wordt genoemd.



Net als met verzekeringen, die houd je toch ook in de zoveel tijd tegen het licht?
Hoi Kwaad,



Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Mijn Simyo & Mijn Simyo app. Zo blijft het forum voor iedereen overzichtelijk.



Fijn om te zien dat Scotsman je al zo goed op weg heeft geholpen 🙂 Wat hij aangeeft klopt inderdaad. De tarieven van een aantal bundels zijn goedkoper geworden. Via de e-mail hebben wij klanten hiervan op de hoogte gebracht.



Stel dat je dezelfde bundels wilt blijven houden, dan kun je gebruikmaken van de verlaging. Via Mijn Simyo onder het tabblad Overzicht > Mijn abonnement aanpassen wijzig je je bundels.

Wij mogen deze wijziging niet zomaar zonder toestemming voor je doorvoeren. In sommige gevallen kan het bij sommige klanten minder gunstig zijn zo'n aanpassing.



Is je vraag hiermee beantwoord?



@Scotsman & RicoK; bedankt voor jullie reacties 😃

Reageer