Hoi,
Op de website Mijn Simyo, op het tabblad Mijn Instellingen en simkaart, kan ik nergens een plek vinden waar ik mijn simkaart nummer kan invullen.
Dit wordt mij gevraagd op de activeren pagina.
Wel blokkeer simkaart maar niet het opgeven van mijn simkaartnummer.
Wat zie ik over het hoofd?
Hier een screenshot: http://imgur.com/7iaoTYU
Ik heb een prepaid abonnement.
Bladzijde 1 / 1
Op de website Mijn Simyo, op het tabblad Mijn Instellingen en simkaart, kan ik nergens een plek vinden waar ik mijn simkaart nummer kan invullen.
Dit wordt mij gevraagd op de activeren pagina.
Wel blokkeer simkaart maar niet het opgeven van mijn simkaartnummer.
Wat zie ik over het hoofd?
Hier een screenshot: http://imgur.com/7iaoTYU
Ik heb een prepaid abonnement.
Hoi PaulKav,
Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je een prepaid simkaart hebt bij Simyo. De prepaid simkaarten zijn bij levering al actief en hoeven niet zoals bij de simkaarten voor een abonnement.
Bedankt, misschien een tip om dit duidelijk te vermelden zowel op de site alsĀ in het boekje waarmee je de simkaart geleverd krijgt.
Hoi PaulKav,
Inderdaad, ik zie het ook. Een tijdje terug hadden we nog een andere verpakking. Nu hebben we 1 mapje voor zowel prepaid als sim-only simkaarten. Die tekst kan vast duidelijker.
Ik geef het meteen door hier.
Bedankt voor je feedback :)
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.