Skip to main content
Mijn rekeningnummer is gewijzigd en nu probeerde ik mijn rekeningnummer in MijnSimyo te veranderen, maar dat lukte niet. Het nummer pakte hij wel en dan krijg ik de melding dat de rekeninghouder niet klopt, terwijl dat wel zo is. Hoe kan ik het nummer veranderen, anders wordt betalen wel erg lastig.
Hoi ikbel,



Het kan natuurlijk zo zijn dat je rekeningnummer inderdaad niet overeenkomt met de rekening naam. Dit wordt volgens mijn weten gecontroleerd door Simyo. Wellicht even kijken of je geen typ fouten gemaakt hebt! 



Als dat niet het geval is, zou ik even contact opnemen met de klantenservice.. ;-)



Met vriendelijke groet,

Mike Matheeuwsen
Mijn rekeningnummer is gewijzigd en nu probeerde ik mijn rekeningnummer in MijnSimyo te veranderen, maar dat lukte niet. Het nummer pakte hij wel en dan krijg ik de melding dat de rekeninghouder niet klopt, terwijl dat wel zo is. Hoe kan ik het nummer veranderen, anders wordt betalen wel erg lastig.



Hoi ikbel,



Je zou eens moeten kijken of je leestekens gebruikt in het rekeninghouder-veld. Soms doet het systeem dan lastig. Dus geen punten, of streepjes.

Laat je even weten of het nu lukt?



mmatheeuwsen, bedankt voor het meedenken :)





Groetjes,

Charlene

Reageer