Skip to main content
Vraag

kan niet inloggen in mijn Simyo app met juiste wachtwoord

• June 29, 2025
  • 3 reacties
  • 41 Bekeken

Ik kan niet inloggen in mijn simyo app. Het wachtwoord is juist, daarmee ben ik nu ook ingelogd om deze vraag te stellen, maar app geeft aan “ je wachtwoord is niet goed ingevuld”. Als ik via wachtwoord vergeten een nieuw wachtwoord aanmaak blijft het zelfde probleem bestaan. 

Wat is hier voor de oplossing? 

Alvast bedankt 

3 reacties

Friesian
  • Forum Expert
  • June 30, 2025

Beste ​@Holly33 - Holly.

Vervelend probleem. Een medewerker, moderator zal zich hiervoor bij je melden. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice via WhatsApp.

https://www.simyo.nl/klantenservice

Ik raadt je in de tussentijd wel aan als tip om via een snelkoppeling van een browser jouw Mijn Simyo op een werkblad van je telefoon te zetten. Dan heb je voorlopig al een remedie. 

Scotsman
Forum|alt.badge.img+9
  • Forum expert
  • June 30, 2025

Nog iets om te proberen: verwijder de app en installeer opnieuw. Een frisse start is soms een goed begin.

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • June 30, 2025

Hi ​@Holly33,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het inloggen niet lukt via de app!

Het wilt vaak helpen om je account uit de app te verwijderen, dit doe je door te klikken op “Aanpassen” en daarna het kruisje. Je kunt je account daarna weer toevoegen via het plusje.

Je zou inderdaad ook nog even kunnen proberen om de app te verwijderen en opnieuw te installeren zoals ​@Scotsman zegt. 

Super bedankt voor jullie hulp! ​@Friesian en ​@Scotsman 🙂

Groetjes,
Roeqajja