.

Kan mijn verbruik niet bekijken in "Mijn Simyo/Verbruik" HELP!!!

  • 12 March 2013
  • 21 reacties
  • 1701 Bekeken

Badge +2
Sinds die ellendige nieuwe site er is kan ik mijn verbruik niet meer bekijken als ik ingelogd ben op "Mijn Simyo", en dan op verbruik klik.
Ik heb prepaid.
Als ik op verbruik klik, krijg ik een pagina, "Mijn Verbruik", daar op staan een aantal vertikale kolommen van de afgelopen maanden, en de tekst:
Hier zie je een overzicht van jouw verbruik de afgelopen maanden.
Als ik met mijn muispijltje over een kolom hoover, veranderd de aanwijzer in een handje met vingertje.
Men zou dan moeten kunnen klikken, maar niets doet het op die hele pagina niet.
Ik gebruik Firefox, maar als ik Internet Explorer gebruik werkt het evenmin.
Als ik op "Betalingen" klik, staat er onderaan de pagina de tekst:

"Bekijk je betalingen per periode: en toon betalingen"

Daarin kun je een bepaalde periode ingeven die je zoekt.
Als dit ook zo hoort te zijn bij "Verbruik", werkt er dus typisch iets niet, zoals zoveel.

Zoals vermeld, sinds die nieuwe site er is zijn er alleen maar problemen, met pagina's die niet te vinden zijn, met inloggen, met uitloggen en nu dit weer.
Ik snap het allemaal niet hoor, alles liep toch perfect?

Hoe wordt dit opgelost?

21 reacties

Badge +2
In aanvulling op mijn bovenstaande vraag.
Een vraag aan andere Simyo-klanten  met prepaid , kunnen jullie wel je verbruik bekijken?
En zo ja, hoe doen jullie dat dan?
In aanvulling op mijn bovenstaande vraag.
Een vraag aan andere Simyo-klanten met prepaid , kunnen jullie wel je verbruik bekijken?
En zo ja, hoe doen jullie dat dan?


Nee, ook ik ben niet blij met deze geweldige verbetering. Ook ik heb dezelfde problemen.
Badge +2
Bedankt Arent!
Op naar de volgende 😛
Ook ik kan mijn verbruik niet inzien op de vernieuwde site.
ik heb Sim Only en ook ik zie mijn verbruik niet terug. Ik heb vandaag al aantal keer een sms gestuurd naar iemand en ook al de 3g verbinding getest maar gaat niks af.
Badge +2
Nou het blijkt dat ik dus niet de enige was.
Nu maar wachten wanneer het opgelost wordt zodat we het verbruik weer kunnen bekijken.
Bedankt voor alle feedback 😃
ja ben ben net 2 dagen bij simyo,maar nog geen verbruik kunnen zien, volgens simyo nog niks verbruikt..... begint al goed (a)
Reputatie 7
ik heb Sim Only en ook ik zie mijn verbruik niet terug. Ik heb vandaag al aantal keer een sms gestuurd naar iemand en ook al de 3g verbinding getest maar gaat niks af.

Het verbruik op Mijn Simyo is niet realtime. Morgen zul je het (sms)verbruik van vandaag sowieso moeten kunnen zien. In theorie dan.....
ja hij is idd nu inmiddels geupdate tot 14.00 maar was even benieuwd na de aantal MB's die ik verbruikt heb en dat is natuulijk net weer 10 min later gebeurd haha. Maar dan kan ik daar in ieder geval rekening mee houden. Dacht dat het gewoon 1 op 1 zou lopen
Reputatie 2
Badge +1
Hey talleke6,

Goed om te horen dat alles inmiddels duidelijk is! Bedankt voor jouw terugkoppeling.
Badge +1
In aanvulling op mijn bovenstaande vraag.
Een vraag aan andere Simyo-klanten  met prepaid , kunnen jullie wel je verbruik bekijken?
En zo ja, hoe doen jullie dat dan?


Ik heb ook symio prepaid en ik heb ongeveer dezelfde vraag gesteld.Het antwoord was login op de site ga naar verbruik dan klik je op de maand in dit geval Maart dan zie je verbruik voor jouw nummer en daar kan je de datum naar wens aanpassen ik hoop je zo geholpen te hebben.
vriendelijke groet kuifje
Badge +2

Ik heb ook symio prepaid en ik heb ongeveer dezelfde vraag gesteld.Het antwoord was login op de site ga naar verbruik dan klik je op de maand in dit geval Maart dan zie je verbruik voor jouw nummer en daar kan je de datum naar wens aanpassen ik hoop je zo geholpen te hebben.
vriendelijke groet kuifje

Het werkt nu, alleen ben ik er op een andere manier gekomen als voor de grote verbouwing, een beetje omslachtig, maar ik kan nu zien wat ik verbruikt heb.
Men moet niet op die vertikale kolommen klikken, het lijkt er wel op omdat de muisaanwijzer veranderd in een handje met wijsvinger maar dat werkt niet.
Oké, groeten
Badge +6
Het werkt nu, alleen ben ik er op een andere manier gekomen als voor de grote verbouwing, een beetje omslachtig, maar ik kan nu zien wat ik verbruikt heb.
Men moet niet op die vertikale kolommen klikken, het lijkt er wel op omdat de muisaanwijzer veranderd in een handje met wijsvinger maar dat werkt niet.
Oké, groeten


Hoi Willem47,

Ik heb dit doorgegeven aan de desbetreffende afdeling om er voor te zorgen dat de muis niet in een hand veranderd wanneer je op de grafiek klikt. Doordat de muis in een hand veranderd ontstaat de verwarring dat het verbruik op die manier bekeken kan worden.
Badge +2
Is goed Natasha.
Nu het een beetje werkt heb ik geen noodzaak meer om me op het forum te melden.
Het ga je goed en bedankt voor alle hulp, ook voor alle anderen.
Groeten, Willem
Reputatie 2
Badge +1
Hey Willem47,

Bedankt voor jouw terugkoppeling! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden!
Reputatie 2
Badge +1
Hey Liefsteen,

Klopt het dat jouw verbruik inmiddels is bijgewerkt?
Sharon zegt dat het wel kan maar die informatie werkt ook niet als men bij SIMYO niet weet hoe je het moet doen zelfs na al jullie klachten heb ik het gevoel in de maling te worden genomen.
Reputatie 3
Badge +9
Beste maurice verberne,

Wat kan je wel en niet zien? heb je al een andere browser geprobeerd, en je cookies verwijderdt?
Badge +6
Sharon zegt dat het wel kan maar die informatie werkt ook niet als men bij SIMYO niet weet hoe je het moet doen zelfs na al jullie klachten heb ik het gevoel in de maling te worden genomen.

Hoi Maurice Verberne,

Ook ik ben erg benieuwd wat er wel of niet lukt.

Ik zie dat het gaat om een prepaidaansluiting; wanneer je inlogt op Mijn Simyo en onder het tabblad 'Verbruik' op 'Mijn verbruik' klikt naast het woord 'Geschiedenis', zal je een periode kunnen invullen waarvan je het verbruik gespecificeerd in wil zien.

Graag hoor ik van je of het nu wel lukt! 🙂 Mocht dit niet het geval zijn, dan hoor ik graag waar wat mis gaat..

@Martijn® bedankt voor het meedenken! 🙂
Badge
Niet enkel 't bekijken van je gebruik is een probleem maar rekeningen die je heel snel moet betaken, omdat je weer eens afgesloten wordt doordat je in het buitenland verbleef en derhalve hoog verbruik veroorzaakte, staan helemaal niet vermeld. N.B. 2 x meer dan 150 euro betaald voor de maand september. Krijg je een vaag antwoord via het 09 klantenservice nummer nl dat het na een maand vermeld zal worden. Niets snel on-line service dus. Helemaal belabberd voel ik me nl dat je telefoon steeds wordt afgeloten. Wie kent een service die beter om kan gaan met klanten die veel in het buitenland verblijven en aldaar af en toe gebruik willen maken van het Ned. nummer. Natuurlijk heb ik steeds een sim kaart van het betreffende land maar soms is het domweg nodig om je Ned. nummer te gebruiken.
Als je iets anders wilt dan wat standaard wordt aangeleverd door SIMYO dan zit je goed mis.
Grtjs Lucy
Badge +6
Niet enkel 't bekijken van je gebruik is een probleem maar rekeningen die je heel snel moet betaken, omdat je weer eens afgesloten wordt doordat je in het buitenland verbleef en derhalve hoog verbruik veroorzaakte, staan helemaal niet vermeld. N.B. 2 x meer dan 150 euro betaald voor de maand september. Krijg je een vaag antwoord via het 09 klantenservice nummer nl dat het na een maand vermeld zal worden. Niets snel on-line service dus. Helemaal belabberd voel ik me nl dat je telefoon steeds wordt afgeloten. Wie kent een service die beter om kan gaan met klanten die veel in het buitenland verblijven en aldaar af en toe gebruik willen maken van het Ned. nummer. Natuurlijk heb ik steeds een sim kaart van het betreffende land maar soms is het domweg nodig om je Ned. nummer te gebruiken.
Als je iets anders wilt dan wat standaard wordt aangeleverd door SIMYO dan zit je goed mis.
Grtjs Lucy


Hoi Lucy Maarse,

Simyo heeft het beleid dat een klant per dag €75,- mag verbruiken en per week €250,-. Wanneer één van deze bedragen worden overschreden dan blokkeert het systeem de simkaart. Het systeem ziet niet waardoor de kosten zijn veroorzaakt. Het bellen met je Simyo aansluiting is duurder dan het bellen met je Simyo aansluiting in Nederland.

Reageer