Skip to main content
Bij mijn aanmelding is iets misgegaan in de contract naam.

Mijn voorletters in plaats van mijn naam worden telkens gebruikt.

Kan M.J.A.M. gewijzigd worden in Marcel?

Op een kopie ID staat mijn roepnaam niet op.
Hoi Marcel ;)



Welkom op 't forum.



Wat vervelend dat jouw roepnaam niet wordt gebruikt. Dit kunnen we wel veranderen, zodat jij voortaan je roepnaam ziet in plaats van alle voorletters. Ik zie wel dat je meerdere nummers hebt. Wil je dit voor alle nummers gewijzigd hebben of alleen voor één bepaald nummer? Ik zou dit graag willen horen via een privébericht, zodat je de 06-nummers niet openbaar in dit topic hoeft te plaatsen.



Ik hoor graag van je!



Groetjes,

Caspar
Ik moest de naam invullen die op mijn legitimatiebewijs staat. Maar dat is alleen maar mijn doopnaam en wordt nooit gebruikt. Ik vind het eerlijk gezegd wat irritant dat ik die steeds in "Mijn Simyo" zie staan. Kan die naam ook gewijzigd worden in mijn gewone roepnaam?
Hoi Cath,



Welkom op 't forum :)



Wat jammer dat je niet tevreden bent met de naam die je ziet op je Mijn Simyo. In welke naam zou je het willen veranderen? Dan ga ik voor je kijken of het mogelijk is!



Ik hoor graag van je.



Groetjes,

Caspar
Hoi Cath,



Welkom op 't forum :)



Wat jammer dat je niet tevreden bent met de naam die je ziet op je Mijn Simyo. In welke naam zou je het willen veranderen? Dan ga ik voor je kijken of het mogelijk is!



Ik hoor graag van je.



Groetjes,

Caspar






Dank je Caspar.

Liefst mijn gewone roepnaam. Kan ik je die per pb sturen? Mijn forumnaam is ok, die heb ik zelf gekozen.
Hoi Cath,



Je mag mij zeker een PB sturen met je roepnaam. Als je direct ter verificatie je geboortedatum en huidige naam (die nu in Mijn Simyo staat) wilt sturen, dan kijk ik zo snel mogelijk wat we kunnen doen voor je.



Je stuurt mij een privébericht door op mijn naam te klikken. De optie verschijnt dan in beeld. Ik zie je bericht graag tegemoet.



Groetjes,

Angela

Reageer