.

Beantwoord

Kan mijn internetbundel niet wijzigen, hoe komt dit?

  • 6 October 2014
  • 1 reactie
  • 401 Bekeken

Ik kan in mijn simyo niet de bundel wijzigen terwijl het echt al maanden geleden is dat ik voor het laatst de bundel gewijzigd heb. Bij het abonnement van mijn zoon heb ik hetzelfde probleem. Is dit een storing of ligt het ergens anders aan?
icon

Beste antwoord door Naomi 8 October 2014, 15:49

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Paul VT, welkom op het Simyo forum :)

Je topic heb ik even verplaatst naar het onderwerp Mijn Simyo & Mijn Simyo app. Zo kunnen andere forumleden met dezelfde vraag je topic sneller vinden :)

Ik zie dat je onlangs je bundels hebt gewijzigd. Op 28 september heb je je internetbundel verhoogt naar de Internetbundel 1500. Doordat je wijziging na de 25ste is doorgegeven, gaat je wijziging in op 1 november. Je kan één keer per maand je bundels wijzigen. Dit is de reden dat je op dit moment niet meer kan wijzigen. Voor de maand november is namelijk al een bundelwijziging doorgekomen. Ook op je andere Simyo aansluiting heb je je internetbundel verhoogt op 28 september ;)

Heb ik je vraag zo volledig beantwoord?

Reageer