Skip to main content
Hallo,



Ik probeer op Mijn Simyo de optie 'Internet op je mobiel/MMS' uit te zetten en 'Bellen in en naar het buitenland' aan te zetten, maar de wijziging springt in het scherm steeds terug.

Doe ik iets fout?



Ik ga zaterdag op vakantie en wil het dan geregeld hebben.



Met vriendelijke groet,

Marco
Hoi commi001, leuk om je op het forum te zien! 🙂



Het is begrijpelijk dat je de opties aangepast wil hebben voor je vakantie 🙂 Daarom heb ik het eenmalig voor je gedaan. We hebben een klein weergave probleem gehad bij het wijzigen van instellingen via Mijn Simyo. Dit is als het goed is nu weer opgelost, maar het kan zijn dat sommige accounts nog wat problemen ondervinden.



Het kan ook zijn dat je de wijziging doet op een apparaat zonder "flash", zoals bijvoorbeeld iPad's of iPhones. Hierbij werkt het wijzigen van je instellingen sowieso niet op. Als dit het geval is, kun je dit voortaan op de computer doen!



Omdat ik nu je instellingen eenmalig heb aangepast, is het verstandig om even je telefoon helemaal uit en aan te doen. Zo verwerkt je simkaart meteen de instellingen op de juiste manier 🙂.



Ik wens je alvast een hele fijne vakantie en ik hoop dat ik je zo goed opweg heb geholpen!
Hallo Forum,



In Mijn Simyo stond bellen naar en in het buitenland uit, maar toch heb ik zonder erg naar België gebeld en dat kon gewoon. Ik kwam hier pas later achter, het bevreemd mij dat deze functie in Mijn Simyo dus niet werkt! Hoe kan dit, ik heb zojuist het nog gecontroleerd in Mijn Simyo of inderdaad deze functie uit stond en dit stond inderdaad uit. Nu voor de zekerheid zojuist het bellen naar en in het buitenland eerst weer ingeschakeld en daarna weer ingeschakeld, ik hoop dat dit niet weer kan voorkomen. :mad:



Is dit een bug in de software van Mijn Simyo en wie gaat de geleden schade betalen? 😕



In afwachting van uw reactie, verblijf ik

met vriendelijke groet,



Nelly
Hoi Nelly40,



In jouw gegevens zie ik inderdaad een gesprek naar België. Dat was op 23 april en duurde 2 seconden.

Daarna pas, op 6 mei heb je de optie 'Bellen in en naar het buitenland' uitgezet. Gisteren heb je op Mijn Simyo weer heel even de optie aangezet en 12 seconden later weer uitgezet.



Alles lijkt dus naar behoren gewerkt te hebben. ik vind het jammer voor je dat je onbewust naar België gebeld hebt en dat dit €0,51 gekost heeft, maar ik kan helaas niets daaraan doen voor je.

Reageer