.

Beantwoord

Kan ik SMS versturen vanaf de website?

  • 7 September 2015
  • 7 reacties
  • 213 Bekeken

Voorheen kon ik SmS versturen met de site, op de nieuwe site kan ik deze mogelijkheid niet meer vinden. Is het nog mogelijk en hoe?
icon

Beste antwoord door Angela 8 September 2015, 10:51

Bekijk originele reactie

7 reacties

Zou deze optie ook graag weer terugzien.
Reputatie 7
Nee, dat is niet (meer) mogelijk. Deze optie heeft Simyo verwijderd.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jonkmanrj & Peewee61,

Welkom op het Simyo Forum.

Zoals jullie hebben opgemerkt, is het niet meer mogelijk om een sms'je te sturen via onze website. We hebben de Mijn Simyo omgeving helemaal vernieuwd. Na onderzoek is gebleken dat de optie om sms'jes te verzenden bijna niet gebruikt werd. Om deze reden hebben wij er uiteindelijk voor gekozen om dit niet mee te nemen naar de vernieuwde Mijn Simyo.

Ik kan er helaas niet voor zorgen dat deze functie weer beschikbaar wordt. Laten jullie het weten als er nog vragen zijn?

@RicoK, bedankt voor je aanvulling!

Groetjes,
Angela
Reputatie 1
Badge +1
Mocht de persoon/personen die je probeert te smsen ook WhatsApp of een andere chat app hebben dan zou je het bericht ook via de computer d.m.v. WhatsApp online kunnen gebruiken: https://web.whatsapp.com/
Het voordeel daarvan is dat je ook geen kosten hebt voor een sms bericht.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi pacorob,

Net als altijd zijn de tips van jou wederom waardevol 😉! Bedankt!

Groetjes, Tiury
Dat was nou juist één van de redenen voor het aanschaffen van een aantal Simyo Pre payed kaarten. Jammer dat Simyo hier nu zomaar mee gestopt is. Toch maar weer op zoek naar een andere provider dan.....?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Janbel,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat jammer om te zien dat je hierdoor wellicht gaat overstappen naar een andere provider 😞 Dit zou ik erg jammer vinden.

Zoals vermeld in dit topic, is deze optie verwijderd. Na het vernieuwen van Mijn Simyo, is er een onderzoek gedaan naar de aantal gebruikers van deze functie. Dit waren er niet veel en om deze reden is er besloten om dit niet meer mee te nemen. Ik kan me voorstellen dat je deze optie mist. Helaas kan ik hem niet terughalen :(

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela

Reageer