Skip to main content
Hallo ik ben net nieuw bij Symio. Hiervoor heb ik jaren een zakenlijk abonnnement gehad van KPN via mijn werkgever. Door de jaren heb ik mijn mobiel gebruik via de daarvoor bedoelde apps nauwkeurig bijgehouden. Ik kwam gemiddeld uit op zo'n 2 uur bellen en 120 MB data verkeer (ik doe heel veel op Wifi). Op basis van dit verbruik heb ik een Symio abonnement afgesloten voor 200 belminuten en 200 MB. Ik ben nu sinds 1 september bij Symio (ook KPN) en heb na drie dagen reeds een belverbruik van 71 minuten en een SMS terwijl ik zelf nooit SMS verstuur (ik gebruik alleen maar Whatsapp voor berichten). Is er een mogelijkheid om de exacte belgegeven op te vragen op mijn Symio? Ik zag dat er meer mensen zijn met deze klacht dus ik ben erg benieuwd of Symio op een ander manier verbruik meet dan wat logisch kan worden verwacht?
Hou er rekening mee dat voor de eerste maand van je abonnement je niet de volledige hoeveelheid belminuten/sms'jes krijgt maar een aantal dat naar rato is verminderd. Vanaf de daaropvolgende maand krijg je wel de volledige 200 minuten/sms'jes.
Hoi t034780, welkom op het forum van Simyo en bij Simyo natuurlijk! :)



Je kan inderdaad de verbruiksgegevens van deze maand gespecificeerd inzien op Mijn Simyo.

Deze mogelijkheid vind je terug onder het tabblad Verbruik en vervolgens 'September'.



Ik hoor graag van je of dat het één en ander verklaart met betrekking tot je belminuten :)



Daarnaast zie ik dat er inderdaad 1 sms'je naar het buitenland is gestuurd. Ik heb even naar het nummer gekeken en denk dat je een iPhone hebt, want dit is +44 nummer voor de verificatie sms van Facetime die automatisch wordt verstuurd.



Ik hoor graag van je of hiermee je vragen zijn beantwoord en ik je 'wantrouwen' een beetje weg heb kunnen nemen? :)



@Scotsman, dankjewel voor het meedenken!

Reageer