Skip to main content

.

Hallo,



Vanmiddag was ik met een medewerker aan de telefoon, over het eventueel afkopen van mijn bundel. Zodat we wisten wat het ong zou kosten en of dat op zou wegen tegen een andere provider. 

Daarvoor had ik overlegd dat het handig was mijn internetbundel uit te zetten om de afkoop niet te duur te maken.

Zo gezegd zo gedaan..



Maar nu wil ik mijn bundel (200mb) weer aanzetten.. maar dat lukt niet meer?

Waarom kan ik dat niet meer wijzigen? Kunnen jullie dat voor mij doen?

Alvast bedankt! En... we blijven bij Simyo! :D
Hoi Patricia79,



Super dat je besloten hebt om bij Simyo te blijven :D



Je hebt inderdaad je internetbundel uitgezet. Deze wordt stopgezet op 1 oktober. Een keer per maand kan je je bundels wijzigen. Je kan nu (in september) je internetbundel niet meer aanpassen. Vanaf 1 oktober kan je weer wijzigen. Ik raad je aan op 1 oktober via Mijn Simyo de Internetbundel 200 aan te vragen. Je internetbundel zal vervolgens meteen ingaan 😉



Gelukkig doet het er niet meer toe, toch vertel ik het even voor andere forumgebruikers die ook dit topic lezen. Een medewerker heeft bij je aangegeven je bundels te verlagen. Dit klopt niet, het verlagen van je bundels heeft geen invloed op de afkoopsom. Een afkoopsom wordt aan de hand van je startbundels berekend.



Heb ik je vraag zo volledig beantwoord? 🙂

Reageer