Skip to main content

.

beste simyo medewerkers, 

Ik zit samen met mijn vader en zus wegens omstandigheden tijdelijk op een vakantiepark.

Op het park hebben we alleen 3G geen vast internet of WiFi.

Ik heb mijn data bundel verhoogd. kan deze data bundel verder verhoogd worden naar 2500mb per 1 mei?

Is het mogelijk dat de datakosten buiten de bundel worden omgezet naar een hogere databundel van deze maand ( april)

Groetjes Tim
Als het goed is kun je vandaag(25-04) nog net via Mijn Simyo je bundels nog veranderen. Ik neem aan dat je nog niet je bundels voor mei hebt veranderd, anders heb je wel pech. Kun je zelf je bundel wijzigen of lukt het niet?

Een moderator kan/zal naar je tweede vraag moeten kijken.
beste simyo medewerkers, 

Ik zit samen met mijn vader en zus wegens omstandigheden tijdelijk op een vakantiepark.

Op het park hebben we alleen 3G geen vast internet of WiFi.

Ik heb mijn data bundel verhoogd. kan deze data bundel verder verhoogd worden naar 2500mb per 1 mei?

Is het mogelijk dat de datakosten buiten de bundel worden omgezet naar een hogere databundel van deze maand ( april)

Groetjes Tim

Hoi tim nijborg, welkom op het forum van Simyo! :)

Ik zie dat je op 3-4 je internetbundel hebt verhoogd naar de Internetbundel 1000 per 1-5, omdat je maar één keer per maand je bundel kan wijzigen, is het helaas niet mogelijk om je bundel nog een keer te wijzigen, maar dan naar de 2500MB per 1-5.

Vanaf 1-5 zal je deze wijziging kunnen doorvoeren per 1-6.

Omdat ik begrijp dat het niet je bedoeling is geweest om dit soort hoge kosten te maken door mobiel internet, wil ik je eenmalig tegemoetkomen in je internetkosten die nu voor april zijn ontstaan à €101,87. Deze kosten zal ik verrekenen tegen de Internetbundel 1500.

Let wel, dit is een eenmalige tegemoetkoming, dus ik raad je aan voor mei je internetverbruik goed in de gaten te houden, zie bijvoorbeeld dit artikel voor tips om je internetverbruik in de hand te houden :)

@Groentjuh, dankjewel voor het meedenken!

Reageer