.

Beantwoord

Kan ik met meerdere nummers tegelijk in app of in Mijn Simyo?

  • 18 December 2014
  • 6 reacties
  • 446 Bekeken

Ik heb een abonnement bij een andere provider en een pre paid bij Simyo. Als ik besluit over te stappen met mijn abonnement naar Simyo kan ik dan dat nummer toevoegen aan mijn simyo of aan de app. Dus twee nummers in het systeem?
Met vriendelijke groet.
icon

Beste antwoord door Frans Steffin 18 December 2014, 19:11

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Voor elk nummer moet je tot nu toe apart inloggen.
Misschien dat daar in de toekomst verandering in komt.
Badge +1
Hoi,
Twee nummers in mijn Simyo geen probleem, maar de gegevens kun je alleen per één nummer bekijken. Dus wil je gegevens van het andere nummer bekijken moet je opnieuw met dat nummer inloggen. Maar als je inlogt met Google Chrome is dat niet zo erg want Chrome kan je nummer en wachtwoord bewaren, zodat je snel van het ene naar het andere nummer springen. Beide nummers in de app beheren kan helaas (nog) niet. Dat is trouwens ook mijn grote wens, maar dat is bij Simyo al bekend.
Vriendelijke groet,
Frans
Op dit moment is het zoals koorelle en Frans aangeven, maar wanneer ik je vraag goed lees gebruik je 2 telefoons, dan is het afhankelijk van de telefoons of je
tegelijkertijd op 2 telefoons op de Simyo app kunt.
Zowel prepaid als sim only met een afzonderlijk 06 nummer.

Toch?

Groet,
Friesian
Ik heb de sim only voor onderweg voor nood gevallen. Verder mijn abonnement op een Samsung note 3. Ik ga dus 1 app gebruiken op mijn Samsung Note voor beide telefoonnummers. Ik begrijp nu dat dat wel kan, maar ik moet opnieuw inloggen.
×××Op de telefoon met het pre paid nummer komt helemaal geen app×××
Badge +1
×××Op de telefoon met het pre paid nummer komt helemaal geen app×××
Je zou op die telefoon wel de Simyo App kunnen installeren met jouw andere nummer. 
Frans
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Abdllatif,

Welkom op het forum, leuk dat je je vraag hier stelt.

Ik heb het topic verplaatst naar het subforum 'Mijn Simyo & Mijn Simyo app', daar past het denk ik het beste thuis.

Je hebt al perfect antwoord gekregen van Koorelle, Frans steffin, en Friesian, dank hiervoor! 3 Man sterk schieten te hulp! 😃


×××Op de telefoon met het pre paid nummer komt helemaal geen app×××

Je zou op die telefoon wel de Simyo App kunnen installeren met jouw andere nummer.
Frans
Mits het toestel dit kan handelen;)

Is alles je duidelijk met betrekking tot overstap en nummerbehoud?

Reageer