Kan ik daarom niet zelf een eenvoudiger wachtwoord instellen?
Kan ik daarom niet zelf een eenvoudiger wachtwoord instellen?
Hoi Arnoldo,
Welkom op het forum:)
Scotsman heeft je al geantwoord. Heb je het misschien al kunnen proberen?
Ik hoor graag van je of het is gelukt.
Groetjes,
Charlene
Maar het werkt prima, bedankt!
Maar het werkt prima, bedankt!
Hoi Arnoldo,
Super! :)
Hoop dat het nu makkelijker te onthouden is.
Groetjes,
Charlene
Ik zie het tabblad mijn gegevens niet, waar kan ik deze vinden?
Ik zie het tabblad mijn gegevens niet, waar kan ik deze vinden?
Hallo
Ik begrijp dat je je wachtwoord wilt wijzigen.
Via de app klik je onderaan op instellingen en dan bovenin op inloggegevens.
Hi
Bedankt voor je bericht. Ik help je graag verder.
Via de Mijn Simyo app kun je je wachtwoord inderdaad wijzigen via Instellingen> Inloggegevens> Wachtwoord wijzigen.
Via de website kun je je wachtwoord wijzigen via Instellingen> Gegevens> Wachtwoord.
Ik hoor graag van je of het hiermee is gelukt!
Super bedankt voor je hulp!
Groetjes,
Roeqajja
Kan het kloppen dat omdat mijn bestelling nog in behandeling is dat ik daarom geen gegevens kan wijzigen. Via de website zie ik nergens instelllingen in beeld - enkel de optie om uit te loggen.
Ik hoor het graag!
Groet,
Simone
Hi
Bedankt voor je reactie.
Dat zou goed kunnen! Ik raad aan om in dit geval dan nog even te wachten tot dat je je simkaart hebt geactiveerd. Daarna zou je wel toegang moeten hebben tot de pagina waar wij het over hebben.
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.